10 Eylül 2014 Çarşamba

İLÇE ZÜMRESİ TOPLANTISI (ZAMAN ÖLDÜRÜCÜSÜ) ÜSTÜNE BİR YAZI


Bugün ilçe zümre toplantısı vardı ...Faydalı olsa  gam yemeyeceğim...2007'de çıktı bu iş başımıza...
Önceden böyle bişey yoktu tabiki..
Edebiyat , mat , kimya  ...ne kadar ders varsa o kadar branştan olan her okulun öğretmeni bir araya geliyor ve  gereksiz  zaman öldürüyoruz.

Ben bu kadar insanın branşında yılları geçiripte  yönetmelikten habersiz olabildiğine şaşırıorum ayol...İnsan biraz okur , inceler ...Öğrenciye ders anlatmadan önce yönetmeliğe hakim olmalısın..

Her neyse işkence bittiğinde başım sızlıyordu..Çünkü herkes konutuğundan   (ben susarım genelde) ağzım açık bi şekilde kimi dinleyeceğimi şaşırdım tabi ... Bi ara  sırayla konuşun diye ciyaklayacaktım.. Yarabbim Allahım bu insanlar yaşlandıkça daha bi konuşmaya düşüyorlar yaaa

Bi faydası oldu mu bana? HAYIR 
Başım sızlıyor  , ağrısı  yanıma kar kaldı..!!

Allahım sen bizi kurtar bu İlçe Zümre Toplantılarından..


Hiç yorum yok: