28 Aralık 2014 Pazar

26 ARALIKTA ÖLDÜM BEN .....

26 Aralık cuma günü okulda sabahtan akşama kadar dersim vardı...

Bir sınıfın öğretmeni bir öğrenciyle ilgili şikayet olduğunu öğrenciyi 8.derste çağıralım dedi.
Müdür yardımcısının yanına gittik. Öğrenceyi çağırdık.

Çocuk içeriye geldiğinde gözlerinden  gözyaşları purul purul akıyordu. Ve çok feci titriyordu.

Ben öyle ağlama , öle titreme görmedim....

....."Ben ne hata yaptım da beni çağırdınız hocam dedi?"

...
Allahım  daha o dakkada yıkıldım...Bir genci az sonra yıkacaktım , hırpalayacak kararlar alacaktık...

...
Yapılması gereken bir iş vardı....yapılmalıydı.........

..sorgulamaya başladığımızda ...orda olduğuma ve öğretmen  köpekler gibi pişman oldum .!!!
....

Öğrencimizin babası 1 -2 sene önce ölmüştü...4 kardeş ve Çalışmayan anne ile birlikte ;

Elektriği , suyu , doğalgazı olmayan bir evde yaşıyorlardı...

konuştukça ben ÖLDÜM...

26 Aralık 2014 cuma akşamı ÖLDÜM BEN ..........YAŞAMAK NEDİR ?   UNUTTUM    BEN

Hiç yorum yok: