16 Aralık 2014 Salı

... KONUŞAMAZSAM YAZARIM ! ....

Pazartesi günlerim ne iyi başlar , nede akşamları iyi biter ! Eve yorgun gelirim
Anlatacağım hikaye biraz garip ama kısaltarak geçeceğim tabiki...

Pazartesi Günü Semptomu malumunuz anlatmama gerek yok ...Fakat bende ayrıca En zor sınıflarım pazartesi günlerine toplanmış durumda ...

Tabi bu durum korktucu..
 




9/D sınıfında bu sene ikiz kız öğrencilerim var .Bunlar cam tarafında oturuyorlar .Taaa cam tarafından duvar tarafındaki öğrencilere ders esnasında "Çat , Çat " cevap veriyorlar..

Genelde de ikiz olduklarından tek kişiye aynı anda saldırıyorlar.. Ve bu ders sırasında rahatsız edici oluyor.

Geçen hafta ben bunları azarlamıştım bir daha derste  sağınıza solunuza  laf atmaya kalkarsanız sözlünüzü zayıf veririm diye fena terslemiştim.

Dün bu ikizlerin hiç sesi çıkmadı. Hıımmm  ne güzel  arasıra azarlamak işe yarıyor diye düşündüm.

Dersin ortalarına doğruydu , bu ikizlerden biri  tablet büyüklüğünde bir yazı tahtasını yukarı kaldırıp , duvar tarafına kaldırıyor  sonra indiriyordu ...

Baktım arada bir bu işi yapıp duruyor..

"Allah Allah ne oluyor beee "  dedim içimden ?Sordum : " Ne yapıyorsun sen ? "

- " Hocam konuşursanız sözlünüzü zayıf vereceğim dedinizya  geçen hafta !  bende o yüzden yazı tahtasına yazıp arkadaşlara gösteriyorum "

HÖNKKK......

- Tahtaya yazı yazarak da derste konuşmak yasakk! Kaldır onu.

( Not : Bu ikizlere bir üniteyi verip gebertene kadar konuşturacağım :))...sınıfta tahtaya kaldırıp , konuyu anlattıracağım...konuşmayı  anlatmayı seviyorlar...Bi dakka çeneleri kapanmıyor! Bakalım ders anlatmada nasıllar? Sorduğum soruları kem küm cevaplıyorlar ama anlatımları nasıl olacak bi denemeliyim şunları...)

Hiç yorum yok: