5 Haziran 2014 Perşembe

...BİR KARAR ALMA AŞAMASINDAYIM ...



Öğrencilerin bazıları bezdirdi canımdan beni bugün ...Ne iğrençleşen bi durum bu karne notu zamanı

Az önce e okula sözlü notlarını girdim o bezdiren öğrencilerin notlarını  beni bunalttıkları için düşük girdim..

Yarın yanıma gelip  zırlayacaklar muhtemelen ... Nasıl bana bu notu verirsiniz? Neden bu notu verdiniz? Ne hakla verdiniz? Ben daha yüksek notu haketmiştim  , Annemi babamı çağırcam şimdi ..vb  iğrenç ifadelerle ..

Dünden beri bir öğrenci her teneffüs adeta beni rahatsız etti "Ne olur hocam 100 verin sözlüme .."

(Tabi merdivenlerden aşağı inerken kolumu sımsıkı tutmasını falan anlat mıyorum.. Dengesiz sanırım büyük ihtimalle evinde şiddet görüyor olmalıki ...Ben sessizce dinledim ..

Ama dayanılır gibi değil yani ..Başıma ağrılar girdi..Konuşmalarını , yalvarmalarını ..en sonunda da midemi bulandıracak "elime sarılıp - elinizi ayağınızı öpeyime- işi  getirmesi son nokta yı koydurdu ..midem kalktı)

Aldığı notlar mı?  55 ikinci 50 ... Bütün sene sınıfın en arkasında makyaj yaptı durdu ..İlk başta konuşarak ikna etmeye , ders dinlesin diye konu anlattırmaya çalışıyordum..

Ders esnasında  " Hadi bi kaç cümleyle sen de anlat dediğimde "

- Bilmiyorum deyip sırasından bile kıpırdamıyordu..

İşte bu öğrencim 2 gündür yakama asıldı ...Sınıf öğretmenleriyim ya !!!! ..



***

Nazik bir şekilde not isteyen öğrenciye kurban olayım !!!! 

İnsan gibi not iste 85 değil  , 100   feda olsun ...

Hiç yorum yok: