8 Haziran 2014 Pazar

...DÜN ...

Cumartesi ve Pazar günleri Aö sınavları vardı..

Öyle yorgundum ki ; bir de öğrencileri götürmüş olduğum piknikte kafa üstü çakıldıktan sonra ne yazıkki kendimi toparlayamamıştım hala ve bitkindim işte...

Sabah kalktım 06'da ama olmadı yani ...sınavım yok diyerek tekrar yatmışım...Uykuya çok ihtiyacım varmış vucudumun...

saat 08: 45'te  arkadaşım Zehra aradı "Havva nerdesin? "  ismin okundu çabuk gel diye...

-  Neeeee  sınav bugün müüüüü?  Önümüzdeki haftasonu değil miydi beeeeeeeeeeeeeeee !

-  Hayır kızım koşşş  biz geliyor diyelim hadiiiii...


Allahtan görevli olduğum sınav yerim evimin hemen aşağısında ...

üstümü giyitorum ..taksiye atlıyorum ..7 dakika sonra 09:00'da sınav yerimdeyim ..09:302da sınav başlayacak..

Sınıfta öğrenci yok..Gözetmen kös kös suratıma bakıyor.. Sanki çok büyük bi görev yapmışta ben niye geç kalmışım dercesine ..

İlk öğrenci geliyor.. Ne kimlik kontrolü yapıyor gözetmenim ne bi şey..Oturduğu sandalyeden sınav bitene kadar kalkmıyor ...bir kimlik kontrolü bile yapmıyor hemde...

Gözetmenin elinde bir kitap var ...Sürekli onu okudu sınav boyunca...

Hiç yorum yok: