31 Mayıs 2014 Cumartesi

KORKULARIM ...


Bi  internette gezip okuyayım dedim bugün öğleden sonra...

Yemek Blogu olan Cafe Fernando 3 senenin ardından kitabını tamamlamış..

Kitabından  bi kaç resim paylaşmış  , ben de o resmi kendi bloguma  yol göstermesi adına  özet yapıyorum...
***

MUTFAK beni korkutur!

Nedenini bilmiyorum...Aslında biliyorum da !! yazmak istemiyorum..

Yeteneksiz miyim? Kimbilir belki de ... Ama bazı yemekleri çok güzel yapsamda  istediğim kalitede ve seviyede değilim...

Neyse ..

***

Cafe Fernando hiçbir yemek kursuna gitmmemiş .. Tarifleir deneye deneye ,  kendini geliştirmiş !!

Başarısının sırrını  "VAZGEÇMEMEK , KARARLI OLMAK "  olarak göstermiş...

***

Bende MUTFAĞIMDA GELİŞMEK İSTİYORUM GERÇEKTEN ..

Ama nedense korkuyorum ...

Cafe Fernando!nun yazısını okuyunca  içime bi  cesaret geldi...

ha  gayret bakalım  bismillah diyorum kendime ...kendimi geliştirebilecek miyim ?

Birincisi öyle yoğun çalışıyorum ki ; nefes alacak vaktim yok !!

Hatta  müdüre hanıma söyleyeceğim okulda yatayım diye...

Param  olursa   zamanım olmuyor  ..Zamanım olursa Param olmuyor ...

Bi çeşit çarkın içindeyim...

Dışına çıkamıyorum. Bu  GERÇEK ...HAYATIMIN GERÇEĞİ İŞTE BU !!!!

Mazaret üretmiyorum yani...Hayatım zor...Zorluklar içinde yaşam mücadelesi veriyorum ...

Bu zorlukları nefes nefese atlatmaya çalışıyorum ...

Bu ne biçim bir mücadele ..Allaha şükür diyorum ellerim ayaklarım sağlam ama yorgunluktan ölüyorum be ...Yine de Allaha şükürler olsun verdiklerine...
***

Hiç yorum yok: