28 Mayıs 2014 Çarşamba

AMMA GARİP KADINIM

Diyelim ki ; bir sınıfı sevmiyorum , hoşlanmıyorum...Yazılı kağıtlarını okumayı zar zor başarabiliyorum...

bugün korkunç  9/G sınıfına dersim vardı ..öyle pistiki sınıf   UGANDA'da  da öyle pislik yoktur..

Elleri yapışık yapışık olan öğrencim yanıma yaklaşınca korkudan uçuk çıkardım... Uçuğumun çıkması 1 saniye sürdü ..

Zil çalıpta öğretmenler odasına gittiğimde  aynada suratımın mosmor , sararmış solmuş bi halde gördüm :))

Allahtan sonrasında iyi bi sınıfa dersim varda orda kendimi toparladım..

okulun yetersiz  personel sorunu beni aşar ,  ama pislikte gerçekten  bi problem yani...

yapabileceğim ne var ki????

Bu öğrencilerin problemi ne?

tamam çok yoksullar  ama pislik  başka bir şey beeeeee

Ne yapacağım bilemiyorum  "el hijyeni , özbakım " anlat dur ...

***
Neyse umudumuzu yitirmeyelim...
düzelirler ...
***
Bazen  içimi karanlık sarıyor..İşte o zaman sevgi ve iyiliğe sarılıyorum..Üzülüyorum televizyonda haberleri seyredince..

dua ediyorum..
***
Yarın educashow başlıyor ... teknolojileri  geliştir de ; şu 40 kişilik ..anne ve babaların terkettiği , ilgisiz alakasız çocuklarla ..

Son teknoloji ile nasıl ders işlenecek ?

Öncelikle KADINLAR DOĞURMAMALI ,  DOĞURDUYSANDA BAKACAKSIN !!

40 KİŞİLİK DARACIK SINIFLARDA NEFES ALAMADAN   ZAVALLILARA İŞKENCE EDİYORUZ...görseniz halimizi sınıfta ağlamamak için çoğu zaman kendimi zor tutuyorum.çocukların yoksulluğu , garibanlığı beni çok üzüyor.

yoksulluğu nasıl aşabiliriz öğrencilerimizde...

yorgunum .. 5  yıldızlı bi tatili hakettim  ..paramla anca  rüyamda görebiliyom 5 yıld

öyle yorgunum ki ;

kimbilir ne zırvalamışımdır günlüğümde..
gidip uyuyayım gece 23:45 olmuş..iyi geceler  millet

Hiç yorum yok: