27 Mayıs 2014 Salı

... SINIRLARIMI ZORLAMAK ...

 Bugün hem nöbetçiydim ..okulda 12. sınıfların mezuniyet töreni vardı üstüne üstlük...

Okulda bir curcuna bir tantana ...Uçuşuyor her yer ,  heryere... kafam ağrıdı...

9/F sınıfına dersim vardı ...Çocuklar içeri girin diye bağırdım ...Sınıfın çoğu içeri girdiler ...18 yaşında olan bir kız öğrencim süslenen 12. sınıfları seyrediyordu ..

Bense yorgun , bitkin ve nöbetçiyim... Ona hiçte profesyonel olmayan bi laf ettim...

Utanç vericiyim  ama  hakladı yani ! 3 defa  geç içeri dedim...Ağzı açık bi şekilde süslenen , makyaj yapan mini etek giymiş , abartılı topuklu ayakkabıları seyrediyor..Şu kombin , bu kombin..

Herneyse ben ona , o bana saydırdık ..Pekte sevdiğim , saydığım bi öğrenciydi..
Sınıftakilerde şaşırdılar..Benden beklemiyorlardı..
***
Hiç o durur mu?
Benden bi güzel intikamını aldı :)...Aman bıktım yaaaa

Ders çalışmak yok...Akılları fikirleri  kılıkta kıyafette...Sorumsuzlar biraz benim okulumdaki öğrenciler..

Bön bön kıyafet inceliyorlar.. Yahu kıyafete ne bakıyorsun...Oturda ders çalış ...Yok olmaaz..:

(Kendime NOT : Hiç bundan adam olmaz dediğim niceleri paşa oldular Havva !! Bence büyütülecek bi şey yok ..yarın bir gün bakmışın alemin kralı olup okula beni ziyarete gelirler ciple)
***
Yarın sayısal alacağım ...
Para çıkarsa Öğretmenliği bırakacağım inşallah...
Bu yaştan sonra zor be...

Hiç yorum yok: