25 Mayıs 2014 Pazar

... iyi kandiller...

Şu yeni taşındığım apartmanımdaki insanları pek sevemedim nedense...

Ben güleryüzlü ve hal hatır soran bir insanımdır normalde...

<<<
Sonunda bende "Günaydın , Nasılsınız demeyi bende vazgeçtim...

Çünkü hep ben soruyorum ... Aval aval bakıyorlar suratıma doğru...

Gülümsüyorum onlara ...

Ama vazgeçtim vallahi gülümsemekten ilk ben gülümseyip selam vermicem artık !!!!

gerçi Peygamberimiz sav. ilk gülümseyip selam veren mümin daha çok sevap alır demiş  , ama ben zaten yeterince iyi bir mümin kul değilim ..

Sevab almaktan vazgeçtim...ŞU apartmandan bi an önce taşınıp gitmek istiyorum...

Amin deyinde bi an evvel taşınayım .
***
Bi başka mevzumda mutfak...Koskocaman bir evde hangi mimar böyle bi mutfak yapar anlamadım gitti.Hangi mimarlık okulundan mezun olduysa artık...

Evle mutfak büyüklüğü orantısız ..

Ters köşe yapmış ..

Bundan önceki mutfağım
yazının devamı yarın...iyugeceler ....iyi kandiller

benim içinde dua edin olur mu..dualarınıza  ihtiyacım var ve bekliyorum...

Büyük Allah  hepimize sağlık , başarı ve mutluluk versin ...Bu gece ettiğiniz duaları kabul etsin.



amin.iyi kandiller...

Hiç yorum yok: