22 Mayıs 2014 Perşembe

... 15 MİLYARLIK AKŞAM YEMEĞİ...

Kadın plan yaptı ..Ailecek  hiç bir şey yapamamışlardı...

Düşündü ; Bize de Allah nasip eder belki bi deniz kenarına gider otururuz ,  bi pikniğe gider  mangal yaparız yada bi sinemaya yada tiyatroya gideriz diye..

Plan yaptı tiyatroya gidelim dedi...Kadın Erkeğe sordu  çocuklarla tiyatroya bilet ayarlayalımda beraber seyredelim dedi... Tiyatro hem evlerinin yakınındaydı da.

Erkek : - Tamam bakarız dedi.

Kadın : Hayret gelişme var galiba diye düşündü..

Aradan 2 gün geçti...Kadın Tiyatro için yerleri ayarladı..

Sabahlaeyin Kadın erkenden kalktı ...O gün  ne kadar kendine ait planı varsa hepsini iptal etti..Derslerinin çalışması gerekirdi onları da iptal etti..

Kadın Erkeği aradı : - Sana söylemiştim Bugün tiyatroya gideceiz ailecek.

Erkek önce ben gelmesem olur mu diye ağırdan aldı..Nazlı bir giriş yaptı. Sonra  ses tonunu değiştirdi  ve

- Ben arkadaşlarımla takılacağım dedi..Siz kafanıza göre takılın !!!

Büyük erkek çocuk  babasının tiyatroya gelmeyeceğini öğrenince firar etti tabi...Önce oda istekliydi.

Evet her zaman ki gibi  Erkek arkadaşlarını tercih etmişti..

 20 senedir deniz kenarında oturdukları halde bi kere oturup çay içemediler...
20 senedir  yapamadıkları gibi bi mangal yapamadılar...
20 senedir yapamadıkları gibi evlerinin tam yakınındaki tiyatroya gidemediler

Kadın planını değiştirdiği için kendine çok öfkelendi ve kızdı..

Karar verdi bundan sonra  "ailecek yapılacak" diye bi kavram yoktu.

20 senedir bi milim gelişme olmamıştı..Bundan sonra umurunda mıydı ki?
...
Bi telefon geldi..Neymiş?

Yalova'da bi firma  devremülk satıyormuş  pazarlaması için Boğazda bir yatta yemek vereceklermiş !
Kadın düşündü :" Eh bi akşam yemeği ilginç olabilir"

- Tamam dedi..
...
ogün geldi  ilginç bir organizasyondu gerçektende  vapurun içinde  fırıl fırıl dönen  ne isterseniz anında getiren servis elemanları  5 yıldızlı restoranlarda bile yoktu belkide...

Kadın düşündü : " Şu Kapitalizmin düzenine bak yarabbim ..Gün gelipte bu düzenin beni mutlu edeceğini düşünemezdim!"

Tatlı servisinden sonra  pırıl pırıl bir satış elemanı geldi nazikçe ellerimizi sıktı..

Yalovada  senede 5 gün kullanılacak  bir devremülkün tanıtımını yapmaya başladı..
Akşam 21 gibi başlayan bu bilgi borbardımanı zamanın ilerlemesiyle artık ailevi bilgilerinde alındığı sohbetlere evrildi.

Satışı yayacak olan genç bayan  2 yıl önce üniversiteden mezun olup  tabiki  SAKAT Türk Eğitim sisteminden çıkan her birey gibi  sahasında çalışmıyordu :).

Öğrenciyken  bir işte çalışarak okuyabilmişti..Çünkü babası genç yaşta 30 yaşında bu dünyadan ayrılıvermişti bir anda...

Sonrasında bu firmada iş bulmuştu . Buradan kazandığı parayla iktisat okuyan kardeşine para göderiyor onun okumasını sağlıyordu..

Acımasız kader ...Acımasız Kapitalizm ...Şu verdiğin kısacıcık  mutluluğunun içinde bile ne ikiyüzlülük ve acımasızlıklar gizli...

Kızcağıza  benim  hayallerimin de yoksulluk yüzünden yok olup gittiini anlatmadım tabi ki.

Elimden geldiğince mücadelemi yaptım..Benim ellerimden bunca zorluğun bunca engelin arasından bu kadarı gelebilmişti.

Çok güzel bir akşam yemeğiydi ..15 milyarcık istiyorlardı  ...Sonrasında düşündüm neden oraya gittiğimi..  Neden gitmiştim?  kızım içindi galiba..

İmzalamadık ama çok pahalıya  mal oldu ...


Amaaann   ailecek  bi araya gelmekten  vazgeçtim...

20 senedir gelemedik ...Bundan sonra hiç bi halt olmaz yani...Vazgeçtim be !!
Bizim Akşam yemeklerimiz çok pahalıya mal oluyor...

Bu problemse , kabul ben bi kadın gibi düşünmüyorum , kadın gibi davranamıyorum..

Evet kadın düşündü : " Boşveeer  ..."

KADIN VAZGEÇTİ ...





Hiç yorum yok: