10 Nisan 2014 Perşembe

KOŞTURMACALI GÜNLER ...

 günlüğüme not düştüklerim;

1) Yarın (saat itibariyle gecenin 1'i yarın olmuş durumda yani ) Okula gidilip Trafikte Gençlik hareketinin Afiş , Tişört tasarımları  flash belleğe alınacak ..Sonra matbaaya gidilip bastırılacak..Fatura unutulmayacak.

2) Trafikte Gençlik Hareketi proje çalışan öğrencilerine CD leri dağıtılacak...Unutmammalıyım

3) Lise 4 lere ders notu hazırlamalıyım.(Pazt. günü için olmazsa olmazım maalesef )

4)  Yarın 13:30'da okulda BEP ( kaynaştırma)'li öğrenciler için toplantı yapılacak ..Toplantı saatinde orda olmalıyım..Müd. yardımcısı mutlaka katılınacak dedi!

5) Sınıf öğretmenliğinde  bu hafta  "Mesleki Eğilim Envanteri"  uyguladık...Tek teek 36 öğrencinin  işaretledikleri işlenecek.(160 soru var ...ohaaaaaaaaaaaaa  (160 . 36 = ...................

6) 12 şubeyi sınav yaptım.. Geçen hafta  yoğunluktan okuyamadım ...Sadece 3 sınıfı okuyabildim...Sürekli de başım ağrıdı...Yazılı okuyacak halim yoktu...PAZAR günü veli toplantısı var ...Ve notları e-okula  işlemem gerekiyor ...AL SANA BOMBA ...

7) Tubitak Bilim Fuarı için 9/B sınıfımla  bugün çalıştık ...Yoruldum yaaa...36 öğrenciyle şunu şöyle yap bunu böyle yap..Kimisi mızıkçılık eder ..Zor bu işler zor...Kim dedi sana okul bahçesinde domates , biber yetiştir diye..(Neyse toprakta solucan çıkınca öğrencilerin bi kısmı  kaçıştı ..Onlara solucanın faydalarını anlatana kadar göbeğim çatladı..Toparladım onları tekrar ama öğrencileri toplayana kadar ben dağıldım...28 Nisan'da Tubitak Bilim Fuarına yetişmemiz lazım çalışın kızlaaar!!

İşte size bu günki çalışmamızdan bir resim.   5.grubun resmi ; Bu şekilde 36 öğrenciyi grup grup ayırdım ..Ellerinde çapa ve tırmıkla toprakla uğraşıyorlar...



8)  Bu arada belirtmeliyim ellerine bahçe malzemelerini alan öğrenciler nasıl kullanacaklarını bilemediler ..Tek tek gösterdim, anlattım..
Türkçeye yeni bir sözcük tamlaması kazandırdım bugün :)

"Hadi Kızlaar  tırmık tırmık tırmıklayın ! "

...Allah bu koşturmacaya kolaylık versin...Hepimize...Allahım işlerimizi kolaylaştır , güçleştirme , bol ve bereketli , hayırlı kazançlar nasip eyle hepimize..Amin..

iyi geceler hepinize..02 olmuş saat ...varayım yatayım.. sabah 6 da kalkacağız..Yağmur yağıyor dışarıda...
............
DURUUUUN   daha bitmedi...

Turmepa DenizTemiz Derneği'nin  yarışmasına öğrenci hazırlıyorum...Ama o hikayayi başka bi akşam yazayım... hadi iyi geceler
 ....(acaba  başka bi proje ve yarışmaya öğrenci hazırlıyormuyum?

...ahha  şimdi aklıma geldi...AKAD derneğinin  "Okullar  Ormanı"   için öğrencilerden para topluyorum..yarın bankaya gidip onu da yatıracağım.. 18 Nisan'da ağaç dikmeye gideceğiz...

...(acaba başka bi proje , çalışmam varmı?

aman yeter bu gecelik ...

Hiç yorum yok: