31 Mart 2014 Pazartesi

TEBRİKLER

              
( Kendime sorduğum sorulardı bunlar...Dün yapılan yerel seçimlerde sandık başkanıydım..Oylar kullanılırken bi taraftan düşünüyordum!  ...Değişen neolacaktı?

Yine aynı ben....Yine 39 - 40 kişilik sınıflar ..Pis , kirli sınıflarda  durup dinlenmeden ders anlatmaya çalışmalar...

Sabah uyandığımda 20 kişilik  TERTEMİZ sınıflar da mı ders anlatacaktım?

maaşımla 10 günlük lüks bi tatile rahat rahat çıkabilecek miydim?

Yok  bu kazanan partiyle ilgili bir sorun değil  ! TEMEL OLARAK İNSAN SORUNU !

Bu memleketin yükselmesi için galiba tek tek insanı kalkındırmalıyız galiba?)

Neyse dün yapılan seçimlerde görevliydim . Eve gece 02:10'da girebildim...Bacaklarım sızım sızım sızlıyor...Şu an 19:00  itibariyle baş ağrısından geberiyorum...

Ve Türkiyenin   seçilen 3 kadın Büyükşehir Belediye Başkan Adayını kutluyorum...

Bunca erkek gücünün arasında  seçildiğiniz için HELAL OLSUN SİZE DİYORUM VALLAAHİİİ...

Tebrikler..
( Not : Fotoğraf  www.gazetebalikesir .com'a aittir)

Hiç yorum yok: