27 Mart 2014 Perşembe

BU GÜNÜM

Sabahtan kalktım..Kahvaltıdan sonra  Tubitak projesi çalışmam için Üsküdar'da malzeme arayışlarına girdim.

13:40'da 9/D sınıfına derse girdiğimde çocuklarla dersi işlerken nöb. öğrenci gelerek konferans salonuna inmemiz gerektiğini söyledi. Topluca konferans sınıfına indik.İŞKUR2dan öğrencilere konferans verildi.

Herneyse son 6.Derste 9/C sınıfını Biyoloji Ortak Sınavını yaptım.Kağıtları toplayıp koridorda ilerlemeye başlamıştım ki; S..isminde bir öğrenci kağıdına adını soyadını yazmayı unuttuğunu söyleyerek yanımda yalvarmaya başladı..."Tamam gel bulalım kağını yazarsın ismini" dedim.

Koridorun sonundaki bankoya ulaşmıştık ..Yazılı kağıtlarından isimsiz olanını bulmaya çalışıyorduk ki; Benim Rehberliğini yaptığım sınıftaki öğrenciler Topluca koşarak yanıma bağırış çığırış gelmeye başladılar...

"Hocam Koşun Olay Vaaaarr!!"  Panik halindeydiler... Acaba biri bişeymi oldu falan diye korkuyla 9/B'nin kapısına doğru yöneldim.Ne oldu dedim..

- "Hocam A. Hoca bizi müdür yardımcısına şikayet edecekmiş...Bize ceza vereceklermiş dediler...

Meğerse A. Beyin dersinde konuşmuşlar , öğrencilere sahip olamamış ve öğretmende bir dilekçe yazmaya başlamış ....

Ben olayı anlayıp kavrayıncaya kadar 2-3 dakika geçti...

Bu arada koridorun sonundaki bankodaki  S... isimli öğrenci elinde yazılı kağıtları almış götürmüş öğretmenler odasına öğretmenlere vermiş ...

Ben 2 dakka sonra beynimi toparlayıp kendime geldiğimde yazılı kağıtlarını hatırladım ve merdivenlerden uçar adım...öğretmenler odasına indim..

İndiğimde bir iki öğretmen bu nasıl iştir gibi suratıma baktılar...Ben bi baktım ki olaylara sebep olan Bay A Beyinde tam yanımda olduğu halde bir kelime edip beni savunmadığını gördüm...

27 Mart 2014 , Perşembe (((( KARARLARIM ))))

1)  KENDİ İŞİMİ DÜZGÜN YAPIYORUM ,kimseye yük olmadan.  AMA HEP İŞİNİ DÜZGÜN YAPMAYAN İNSANLARIN ARDINI TOPLAMAYA ÇALIŞIYORUM...

BAŞKALARI YÜZÜNDEN BAŞIM BELAYA GİRİYOR...

İŞİNİ HEM DÜZGÜN YAPMIYOR HEMDE 1 - 2  KELİMEYLE DE OLSA BENİ SAVUNACAK Bİ AÇIKLAMA YAPMAKTAN BİLE ACİZ....

Bİ DAHA SELAM VERMEYECEĞİM O ARKADAŞA...CANI CEHENNEME...

2) 9/B sınıfından hiçbir öğrencinin PANİK Halinde koşmasına aldırmayacağım.Hatta bi öğrenci öldü deseler bile sakince yürüyeceğim!!!!

( Başıma Ağrılar Saplandı...Dengesizler derste konuşulur mu? Gidin pastanede postanede cafede konuşun yaaaaaaaaa  ..Gerçi benim dersimde konuşmuyorlar ama 9/B sınıfımın  genel olarak oldukça tembeller 11 zayıfı olur mu bi insanın yaaaaaaaaaaaa )

- 9/B sınıfındaki A. Hocanın dersinde gürültü yapan öğrencilere kızgınım!
- A. Hocaya  .... için ve benim başımı ağrıttığı için!
- S. adlı yazılı kağıdına adını yazmayan öğrenciye!

İşte böyle bir gündü... Kırıldım , Darıldım , Dağıldım...Toparlanır mıyım acaba?

Hiç yorum yok: