23 Nisan 2014 Çarşamba

AZ ÖNCE....

23 Nisan törenini bitirip geldim...   tören pek hoşuma gitti mi?  bilmem ...kimbilir ...
Bu hafta yazılıların okunup , derlenip toplanıp mutlaka  e- okula  işlenmesi gerekiyor ...

***

Bu cuma Tubitak proje standlarını hazırlayacağız ... Bir kaç gündür onun çalışmalarını yapmaktayız...Pazartesi günü artık yetkililer ve ilgililer ziyarete gelecekler...İnşallah herşey çok güzel olur ...Şimdilik iyi gidiyor ...

***
Ağaç dikme törenimiz  6 Mayısa erteledik..Otobüs sayısını artırdık...Gidecek öğrencilerin lisetelerini hazırlamalıyım...

***
Omurilik Felçlileri Derneği için topladığımız kapaklar  birikti ...Onları teslim etmeliyiz...Öğrencileri derneğe gezi düzenleyeceğim...Onun ayarlamalarını yapmalıyım şimdiden...

***
Yeni bir dokunmatik dizüstü aldım kendime 1 Ocakta . Fakat  bir sınıftaki öğrenciler moralimi bozdu...Yağlı yağlı ellerini ekranıma sürdü pis bir öğrenci...Midem bulandı ...Silip temizledim ama midem bulanıyor o günden beri...Vallaha elimi süremiyorum...

Götürüp denize  atasım var ...Taksitle almıştım 1600 tl  verdim...Atacam galiba...3 haftadır mide bulantım geçmedi...Ben hayatımda hiç bir öğretmenimin bi eşyasına izinsiz elimi sürmüş değilim....Midem kalktı...O öğrenci hala pis !!!  konuşmak etkili olamıyor

Bir başkasının eşyasına izinsiz el sürmemesi gerektiğini söylediğim halde pis pis sırıttı ...Hele bir de masada duran öğretmenin laptobuna vıcık vıcık el sürülür mü yaaaaaaaaaa

Dokunmatik ekranımda yapışık hale getirmiş...Yaaaa  bu kadar düşüncesiz  insana  önce herhalde bi....  Yorumsuz ..O öğrencinin annesi ve babası hiç ilgilenmemiş onunla...Onun  ben haftada 40 dakika da nasıl temiz olmasını sağlayacağım? 

Öğrenciye anlatıyorum  çöpü yere atmayalım , eşyalarımızı temiz kullanalım diye ..Sırasının altında kemirilmiş elma çürüğü var...Küçük sinekler üşüşüyor...

Önümüzdeki hafta  "Kızlarda Hijyen "  konulu bi seminer hazırlamalıyım ...Çok pisler çok...Anneler temizlik kontrolü yapmıyor herhalde kızlarında...Lisede kızlarda bu pislik görülmüş şey değil!!!

Düzeltebilecek miyim? Yılmak yok ...Bundan sonraki 2 hafta boyunca temizlik ve Hijyen baskısı yapacağım kızlara ...

***
Neyse    uzun lafın kısası ...Bu gün tam olarak yazmak istediğim şey şu :

"TÜRKİYE CUMHURİYETİ   , BİRLİK İÇİNDE DİRLİK İÇİNDE GÜZELLİKLERLE  SONSUZA KADAR YAŞAA "

Hiç yorum yok: