17 Mart 2014 Pazartesi

CENNETTE BİR GÜN

Sabahleyin huzur içinde kalktım...Üstümü başımı giyinip , doğruca Altunizade Kültür Merkezine koştum...Orada çok güzel resimler vardı..Onları  fotografladım...

Her bir resmi yutar gibi seyrettim...Aklıma milim milim kaydettim..Renkleri fırça darbelerini...

Sanki tabloları yaşadım...O ağaçların altında oturdum ..Ayaklarımı ırmağın sularına soktum..

Güzeldi...Çok güzeldi...

Sonrasında Bağlarbaşı Kültür Merkezine Koştum...


Orası harikaydı...

Tam OLMAYI İSTEDİĞİM YER ve OLMAK İSTEDİĞİM DURUMDU ...!
İŞTE BUUUUUUUU

Bir sürü  renk renk yağlıboyalar , suluboyalar ,  fırçalar  ve resim şövaleleri...
Sabah 9'dan akşam 16'ya kadar  boyalarla yaşamak isterdim...
Bir sürü resim çektim ama nedense ekleyemiyorum yazıma...

iSTİYORUM  YAĞLI BOYA RESİM YAPABİLEYİM...

(NOT : Memleketimin durumları beni çok üzüyor...Resmen  yağlıboya resim yapmazsam nefes alamayacakmışım gibi geliyor bana...)

Hiç yorum yok: