19 Mart 2014 Çarşamba

MAŞALLAH MAŞALLAH

Sonunda bu haltı da yedim... Okulun bahçesinde permakültür - organik tarım - fukuoka tarımı  denemelerine başladık...

Zati  bu eksik kalmıştı bulaşmadığım... Şimdi artık bi de elimde çapa , kürek , bel  öğrencilerin peşinde koşuyorum.

Deli tavuk muyum neyim?  Kadın git süslen , püslen  saçlarını kestir mesela !

....
Off off  anam gibi bende koşturmacadan zevk alıyom heralde...O da pek bi koşturmacalı ve hızlı bi hayat yaşadı rahmetlik..

Demekki genler çekmiş...Çalışmadan , koşturmadan rahat rahat makyaj yap ... süslen püslen ...git saçlarını  boyat diii mi?

Yok ! Elimde çapa , bel öğrenci peşinde kovalamaca oynadım okul bahçesinde...

...O da yetmedi Tübitak'ın Proje sergisi vardı kültür merkezinde ; koşa koşa orayı da gezdik...

O da yetmedi kulüp toplantısına gelmeyen öğrencileri tek teeeek bulup azarladım...Kulüp toplantısına katılınacak..

O da yetmedi Korkunç 9/G sınıfına dersim vardı...Zar zor dersi tamamladım..(Anlatamam! bende saklı kalsın)

O dahi yetmedi evde permakültür tarımıyla ilgili okuyayım diye internete  girdim...Okudukça ne çok sayfa çıktı karşıma...


AMAAAAAANnNN   150.000  sayfa okunur mu beeeeeeeeeee...Bu bilgilere zaman yeter mi

Atalarımızın yaptığı gibi bundan binlerce sene önce  avlayıcı-toplayıcı magara kadını mı olsam genekim?Bıktım ben moderniteden , şehirden be...Ormanlık bi bölyeye yerleşeim diyorum ,ayıların aras

Hz. Alinin bi sözü vardır , o aklıma geldi nasıldı?

Hiç yorum yok: