19 Aralık 2013 Perşembe

Bu İşte bir terslik var...

"Bir çocuk , Bir öğretmen , Bir kitap ve Bir kalem Dünyayı değiştirebilir." Malala.




Eyvah ben yine televizyonda haberleri seyrettim...Eyvah ki ne eyvah ... Ben haberleri seyredince psikolojim bozulduğundan seyretmekten korkyordum..

Arkadaşlar yolsuzluk ve rüşvet le ilgili bir sürü haberleri söylüyorlARdı..Seyredeyim bakalım ne oluyor , ne bitiyor dedim..

yiyin beyler , patlayıp çatlayana şişene kadar yiyin...afiyet olsun..inşallah

***
Yine hangi haber kanalını açsam televizyonda  mideme sancılar giridi..
Bu ülkede "Cennet annelerin ayağının altındadır" denir ,

Kadın kutsaldır denir...

Yalaaaaaaaaannnnnn

Türk erkeği , kadınını öldürüyor arkadaş..En okumuşundan cahiline kadar...

Sevgili dünya daki kadın okurlar 
Dün akşam haberlerde hangi kanalı açsam aynı tür haberlerle karşılaştım.. Konyada bir kızcağızı babası ve abisi döverek öldürdüler

aynen bu şekilde 3 - 4 kadın öldü...

Sebep neymiş sevdiği erkek arkadaşından cep telefonuna mesaj gelmiş!!!!

Bak bak baaaaaaaakkk

İnsan öldürme nedenine bak!!!!!



DEVLEET   UYUMA  YAKINDA  3  ÇOCUK DOĞURACAK  KADININ KALMAYACAK...

( Ya Ayşe Paşalı'yı öldüren bıcağın boyunun 27 cm' mi , 22 cm'mi olduğunun ölçüldüğü yasalarımız var bizim!  Türkiyede kanunlar erkekleri korur ..bıçak 26 cm'den küçük olsaydı kendini korumak için parkta karısını öldürmüş olcaktı... bak baaakkk  )

Hiç yorum yok: