21 Aralık 2013 Cumartesi

Dün & Bugün & Yarın

Dün sabahtan kahvaltı edip işyerime gittim..Norm fazlası olmuşum..Bende alan değişikliğine başvurdum eğer puanım yeterse kadıköyde bir okula gitmek için form doldurdum..

Sonrasında merkeze yürüdüm...Perşembe günü derste öğrenciler (geçen haftaki hikaye) kilo vermişsiniz dediler .. Kız Teknik okulunda olunda kızlar sizi iyice bi inceliyorlar ..Bir kilo bile alınca farkediyorlar sanat tasarımcı sınıfı...Bilişim sınıfındaki öğrenciler gerçi pek bişey farketmiyorlar:)) yada konuşmuyorlar bu konularda..Ben çoktan kilo olaylarını unutmuştum tabi..

Yine hatırlattılar tabii... O sırada bi dükkanda pilates matı vardı .. İndirimde yazıyordu..Ya normaldeki fiyatını bilmiyordum ki ; indirimde olduğunu bilebileyim..

Neyse içimdeki alışveriş dürtüsüne karşı gelemedim ve aldım.



( Hoş eve gelince fırlatıp attım şimdi nerde olduğunu hatırlamıyorum .. Onunla yaptığım tek eğzersiz sanırım ; Onu dükkandan eve kadar taşımakla sınırlı kalacak:)))))))))

Neyse dün güzel bir güneş vardı..Bu fırsatı bir daha bulamam dedim ve pazarı da gezdim bi kısmını..



cebimdeki parayla Ayşeye bi pijama ve ikimize ev terliği aldım...(tanesi 3.5 tl)

Bide ne zamandır merak ettiğim jülyen doğrama bıçağı aldım..(5 tl)

Saat 14'te evdeydim...(iç iç sesim ; yavv  blogları okurken kadınlara kızardım   dükkandan aldıığını neye yazıyorsun beeee diye.. benim davranışımda aynı ..Magara döneminden kalma ilkel toplama gösteriş egosu ben de hala yokolmamış.. ilkel alışveriş duyguları)

BUGÜN;
Ev temizlenecek..Yemek hazırlanacak..Balkon yıkanacak..Çamaşırlar yıkanıp ,asılıp,toplanıp,ütülenecek.. Güzel ve verimli geçirmeliyim inşallah

YARINI ;
Bilmiyorum...

Sağlıcakla kalın ..Bol neşeli ve kahkahalı günleriniz olsun.

Hiç yorum yok: