18 Kasım 2013 Pazartesi

UNUTAMADIM ...


Geçen hafta salı 12 Kasım günü okulda 2. saatte , en üst katta sınıfıma bakmaya gitmiştim...Koridordan bağırtı çığırtı sesleri yükseliyordu..Bi kaç öğrenci beni kollarımdan sürükleyerek olayın olduğu sınıfa çektiler..

Bir öğrenci sinirle bağırıyor etrafında da 5-6 kız öğrenci onu zapdetmeye çalışıyordu..."Kendimi öldürcem ! kendimi öldürcem.! " diye bağırıyordu... Bende sımsıkı tutmaya çalıştım...Ama bi şaşkınlık yaşıyordum açıkcası...

Kapının önünden açık olan  pencereye doğru bizi sürüklemesi 2-3 saniye sürdü...Ellerim tutamamıştı..Kavrayamamıştım...

Ellerimizden kayıp gidiyordu...O kadar güçlüydü ki  , hiçbirimiz tutamıyorduk...Vücudunun hemen hemen yarısı camdan dışarıdaydı..Asılıyordu arkadaşları...

  gürültüyü duyan erkek müdür yardımcısı koşarak geldi..Asıldı ve kurtardı...O olmasaydı sonucun ne olacağı belliydi..

Bitmişim.. kaç gündür kendimde değilim...Deniz kenarına gitmek...Hiç konuşmadan ağlamak ve dalgaların sesini dinlemek istiyorum...

hala etkisindeyim , unutamadım...titriyorum...

Hiç yorum yok: