24 Kasım 2013 Pazar

güzel gün

Benim için yani....Güzel gün ..  Mutluluk denizinde yüzüyorum :))
(resimler : Alexander Quilletin' e aittir. )


Bende böyle çölde yürüyeceğim...Bi çöl akşamı gökteki yıldızlara bakıp , çöl çadırında uykuya dalıp gidicem ..

( İç sesim ; yaaa bu adamlar çölde yaşamayı nasıl başarıyorlar ? Ben evde şofben yanmayınca çıldırıyorum.. Su yok , elektrik yok ..doğalgaz yok...Akrep , yılan , çıyan her tarafta...Sıcaklık desen gölgede 50 derece ...pehh  yani...)

Neyse şehir yaşamının sunduğu  sevgisiz moderniteye devam... Batılı bir edebiyat adamı vardı .Demişti ki ; "Aşkı ve sevgiyi  çöldeki  araptan daha iyi anlatabilecek , şiir söyleyebilecek insan yoktur..." kimdi hatırlayamafdım..Doğuyu batılıların gözünden onların gezginlerinin kullandığı cümlelerden anlamaktan , öğrenmekten de bıktım...Ben de gidip çölün sıcağında kavrulacak azim var

iyi geceler  ...nerde seven ve sevilen varsa herkese... sevgisiz kalmasın kimse...Allah sizi sevsin...

iyi geceler... bi uykum geldi ..bi uykum geldi...öyle güzel bi uykum geldi hemen uyumaya

Hiç yorum yok: