2 Kasım 2013 Cumartesi

90. YIL kutlu olsun

Biraz geç kaldım kutlamak için ama olsun...Ben gurur ve mutluluk hissediyorum hala..Ancak şimdi bilgisayara yazı yazacak vakit buldum..Hislerim bunlar...Yazmalıyım



Pazartesi günü resmi tatil nedeniyle yarım gün ders yaptık..sonrasında babam köye gitmeden önce beraber gezelim dedi...Pendiğe gittim.. Babam bana birde hediye aldı..En küçük gelinimiz ve yeğenimde bize katıldı..Hep birlikte Pendikte gezdik..Ahmet Selimi salıncakta salladık...

Salı günü tören vardı ..tören bitince evde temizlik yaptım..Zehra Hanım bana geldi..Oturduk çay içtik...

Çarşamba günü 1/C gf sınıfına dersim vardı...O sınıfta öğretmen arkadaşlar kopmaların olduğunu söylüyorlardı..Hakkatende dedikleri gibiymiş..Öğrencilerin 5-6 tanesi kopmuş gitmişler..

Perşembe günü kendi sınıfımla uğraştım...Sadece 1 öğrenci ile uğraşırken 45 dakkam gitti.Ammada problemliymiş yaaaaaaa...Ne yapacağımı bilemiyorum...bunaldım...



Cuma günü Üsküdar Gençlik Merkezinde Tiyatro gösterisine gittik...Çok güzeldi...Harikaydı..Öğrencilerle  Bağrışa çığrışa  tiyatroya gitmek muhteşem oluyor ...

Cuma akşamı eve geldiğimde beynen bitmiştim..Enerji toplayıp önümüzdeki hafta derslerine çalışmalıyım ve çamaşırlar yıkanacak ..Bi şey daha var bi kaç tencere yemek yapıp buzdolabına depolamalıyım..Hadi bana kolay gelsin..

Hiç yorum yok: