23 Ekim 2013 Çarşamba

KELEBEKLER...

Bugün evden işe giderken zar zor gittim...Açıkcası  hava güzeldi  evde olmayı çok isterdim...Şöyle doyana kadar toz alayım ..içime sinene kadar sileyim süpüreyim evi...sonra ağır ağır bi taraftanda yemeğim pişsin istedim ...

Ama gittim..14:30'a kadar  tantanalı işler vardı ...girdiğim ilk sınıf çok güzeldi fakat  kendi sınıfımdan bir öğrencimin annesi görüşmeye gelmişti...Çocuk problemli...2.senesini okuyor, sınıf tekrarı...Ama çocuğun hiç umrunda değil...Hiçbir dersten not tuttuğu falan yok...Kitabını bile masanın üstüne koymuyor...Annede yoğun bir kaygı ve stres vardı...

Anne ile konuşurken konuşurken , kadının bütün kaygı ve stresi üstüme geçiverdi...Aman Allahım  başımdaki saçlarda bile bi gerginlik oluştu...Bütün vücudum gerildi...Sonrasında kadın gitti ben elimde dosyalar kitaplar 9/a sınıfına derse girdim....Ça... isminde bi kız çocuğu ilgi çekmeye çalışır tarzda konuşup duruyor..(Açıkcasıda öğrencinin zihinsel alanında galiba bi şey var sanki?)

Benim zaten cinler tepeme çıkmış...Gerilmişim...Sinirlerim bozulmuş...Kelimeleri toparlayamadım...Tanım yapacağım !!!  tanımı yaparken kelimeleri toparlayamıyorum..O öğrencinin suratına bağırmak geliyor içimden ama tabi yapamıyorum...En arka sırada sırıtıp duruyor...

Allahım sen aklıma mukayet ol diye iç geçirdim içimden...Zor ders işledim...

Nöbetçiyim bi de katta..."tenefüsten sonra çocukları sınıflarına yerleştir me falan...
Ama budün güzel bi şeyde oldu ...Sorumluluk sahibi öğrencilerin hazırladıkları duvar gazetesi beni mutlu etti... Serbest istediğiniz gibi tasarlayın dedim ...Kelebekler , ç,çekler ve kuşlar yapmışlardı...

Öyle güzeldiki Öğrencilerin yanında gülümsedim ama içimden hakır hakır gülesim tuttu.. Bu pano beni çoooooooooooooooooookkkk mutlu etti.!!!!

Bu akşam sebze yemeği yemek istedi canım ama kim yapacak? Enerjimi  bi ders çalışmaza harcadım gitti barı bi dua etse bari ...Evde salçalı makarna yapıp yedik...akşam yemeğimiz ..Allah bereket versin...

Yorgunum beaaa...yorguuunnnnnnn

Hiç yorum yok: