4 Nisan 2013 Perşembe

Devam Eden Günlerde


Bundan 3 hafta önceki pazar günün de(17 mart) Bitlisten çok güzel bir Ametis tesbih geldi...Sabah sabah kapı zili çalınca şaşırmıştım...Kim diye soruncada kargo demişlerdi...kapıyı açıp paketi açtığımdaysa çok begendiğim ,  yıllardır hep bi gün alacağım dediğim Ametist Tesbih çıkmasın mı?



Bu hikayeyi burda bırakıyorum...

Ondan sonraki hafta pazar günü babam geldi (24 mart) ...Fakat ben ders çalışmalıydım..Zor bi üniteye hiç anlamadığım bir üniteye başlayacaktım pazartesi günü...Babamla pek iyi bir gün geçiremedim...

Bu hafta sonunda yazılı sorularını hazırlamak istiyordum , fakat cumartesi akşamı bi misafir geldi..Geldi ama bende bittim yani...Yazılı sorusu hazırlayamadım...Sinirden bütün kaslarım ağrıdı...

Keşke çalışmasaydım , zengin bi adam bulsaydım dedim bu hafta kendime doğrusu ne yalan söyleyim...

Geçen hafta  Salı günü(26 mart)  Rehberlik dersim için okulun merdivenlerini tırmanarak 5. kata doğru çıkıyordum ki ;  aaaaaaaaaaaa   bir de ne göreyim sınıfımın en yaramaz en hayta en akıllanmaz , en ders çalışmaz kızı (Tam 10 tane zayıfı var!) ortalıkta geziniyor...

-- Kızım niye sınıfta değilsin , ortalıkta niye geziniyorsun dedim.

---Hocam konferans salonunda film gösterimi var ordayız dedi...

--- Ee sen niye dışardasın , neden sınıfla birlikte değilsin?

-- Ben bunaldım arkadaşlar ses yapıyor !

-- Geç çabuk konferans salonuna , ortalıkta gezme !

Benden önceki öğretmen sınıfı almış , konferans salonuna götürmüş.. -Çocuklar seyredin diye videoyu açmış .

Konferans salonuna girdiğimde ne göreyim ? Kızlar şu internette çok yaygın olan  Shake mi , bilmem ne dansı yapıyor ...

Kızsam mı , ne yapsam bilemedim...Dans etmelerine değil ama dersle ilgili videoyu seyretmemelerine biraz kızdım...Diğer öğretmene bu durumu iletttiğimde  mır mır bi şeyler dedi

eee tabi öğrencinin başında durmazsan dans ederler..Bu hikaye burda bitmiyor ama  neyse

Benim rehberliğini yaptığım öğrencilerim ders çalışmayı hiç sevmiyorlar !

Ne yapsam acaba diye hafakan basıyor beni vallaha...........Neyse benim günlerim böyle geçiyor işte ..Bumların hepsi  benim günlüklerimde yer alanlar..

Güzel bir gelişme var tabi ki hayatımda...

İşte bu !  Yaşamaz zannettiğim Sümbül  çiçek verdi ve mis gibi kokular veriyor...


Ve diğer üst katta unuttuklarımın bir kısmı...Hayatın yaşam azmini bana gösteren  bıldırcunlarumm



Yarın cuma ...Okunacak dağ gibi tepeleme yazılı kağıtları var ...
Mutluyum yine de...Çok mutlu ve umutlu..


Cumhuriyetin Kadın İlkleri Sergisinden bir resim ( Üsküdar Bağlarbaşı Kültür Merkezi)

Hiç yorum yok: