23 Mart 2013 Cumartesi

BU DA OLDU İNTERNETTEN MODA TASARIM KURSU VERİLİYOR

Ben  kumaşları kesmeyi dikmeyi severdim ... severdim çünkü babamın ve annemin ZETİNA dikiş makinasında tıkır tıkır sesleriyle büyüdüm...Hele hele babamın sülfilelerini hep bana temizletirdi...Hoşuma giderdi...Babam ara sıra dikiş makinesine beni de oturturdu...Artık kumaşlardan bebeğime elbise dikerdim  :)))  masura sararken elimle ipi tuttururdu babam...Severdim diyorum çünkü eskiden . Herhalde  5-6 seneden beridir bir kumaşı kesip bi şey dikmemişimdir.

En çokta bebek elbisesi dikmeyi severdim oğluma polar atkıdan pantolon falan dikmişliğim vardır.

Gelinimiz Selda  pazardan 2 YTL'ye bir kumaş almıştı . İpil İpil bi kumaştı ..Öyle güzel dikişleri vardıki dikiş deyince aklıma o etek gelir ...Ve hatta o eteğin modeline "SELDA ETEK" adını verdim ben.

Her nedense ilgi alanım çok geniş ve herşeye bayıldığımdan olsa gerek , dikişi de pek iyi becermekteyim. ( ve elimi neye soksam çok iyi yapabildiğimden -tövbe tövbe kendimi amma övdüm-  )

neyse işte internette gezerken ne bulayım , amanin MODA TASARIMCILIĞI  kursu , hemde online!

Çalıştığım için ne Resim kursuna , ne ahşap boyamaya ne de dikişe-nakışa zaman bulamıyorum ..

Emeklilik işte bunlara inşallah zaman bulacağım zaman olacak  :)

Yahu yarın anlatacağım konuyu hazırlayacağıma  etek dikişine başlayacağım az kalsın . Bu internet ne menem bi şey . Hoop gidiveriyorum . Millete imreniyorum yaa ..Hele şu Banu abla ya  daha bi imreniyorum.. Hergün kesiyor biçiyor Maşallah...

Hiç yorum yok: