8 Nisan 2013 Pazartesi

beklentiler ...benden...



--Size anne diyebilir miyim?

--Neden ki?
-- Sizi çok seviyorum...

Haydaaaaaaaaaaaaaaaa  Bir bu eksikti.... Ben kendimi eksik , kusurlu , bol hatalı görürken ...Şimdi bi öğrencim kalkıyor ve  "size anne  demek istiyorum hocam , anne sıcaklığı  hatta annemden daha fazla bi sıcaklık buluyorum "

Kızarıyorum...Bu öğrencimle halbuki hiç konuşmamıştım ...Hiç ilgilenmemiştim...

Ve öylesine yıkık - dökük öylesine yoğun ve yorgun bi dönemdeydim ki!

Ama ben hatalı ve kusurlu  bir insanım ...Dört dörtlük değilim ki;  diye  ağzımdan şaşkınlıkla cümleler çıkıveriyor...

--Olsun ben sizi çok seviyorum ve siz kabul etmesenizde "annem" olmanızı istiyorum...

Cevap veremiyorum...Allah allah dalga mı geçiyor bu !  diye bakınıyorum...Öğrencimin gözleri ışık saçıyor...Ne dediğini bi kere daha düşünüyorum..Ağzımdan bi kelime daha çıkamıyor...Gülümsedim galiba..o noktada pek hatırlayamadım ..

Sonrasında merdivenlerden yavaş yavaş inerken çayhaneye doğru  ...düşünüyorum...

Her an hatalı , her an kusurlu  olan ben ...Her yaptığı işi eline yüzüne bulaştıtan ben ...Sevmeye , sevilmelere korkan ben ...Kaybetme korkusu yaşayan ben....

Bu kez  sevilmenin en ahtapot  gibi beni kollarıyla saranına rastlıyorum...

Şaşırıyorum...Sevmek , sevilmek beni şaşırtıyor...Ne yapacağımı bilemiyorum...

Acaba annesiyle problem mi yaşıyor? diye düşünmeden edemiyorum ...

Gene abuklayabilirim diyerek korkuyorum... Ama  güçlü  ahtapot kollarıyla sevgiyle sarılıyor bana...

Ne güzel  bir şey yaşıyorum ...sonsuzluğu içtimmmmmmmmmmmmm....SONSUZ OLDUMMM

Hiç yorum yok: