1 Kasım 2012 Perşembe

ANNEEEEEEEE SENİ ÇOK SEVİYORUM

Anne seni çok özledim..


Keşke çay içebilseydik beraber...
Değil mi? sırtından hiç çıkarmadığın kazağın nerde kimbilir?
Ben sen gidince gitmeni kabul etmedim anne...
yeni yeni  gittiğini ...
***
Not:Elektrik faturam 43 lira geldi bu gün tasarruf olsun diye akşam 19'da açardım çamaşır makinasını..İndirimli çünkü o  saatlerde..
Yuh diyom yaa...
Ayrıca vallaha fırını en fazla 4 kez açmışımdır... Bundan sonra yeminle yazıyom buraya fırını açtığım saatleride not alıcam...
***
Türk Telekom ( kesinlikle Türklere aitmi  değil mi? bilmiyorum bile..) ve ismi Türk deyip kime ait olduğunu hala tespit edemediğim (Beni soyup sovana çeviren ) cep telefonu firmasınada yuh çekiyorumm...
ben biliyorum size ne yapacağımı... Terkedicem size...protesto ediyorum ...sinir ettiniz beni..Enayi yerine koyulmaktan yoruldum...Eyvallahım kalmadı artık...Cep telefonsuz yaşıyacam..İnternetede elvedayı çekerim yakında...Faturaları görünce delirdim...
Mağara adamı gibi yaşıycam, magara adamı...

Hiç yorum yok: