31 Ekim 2012 Çarşamba

AAAH AH....

Sabahtan okula taşınacağım...Hayırlısıyla atlatalım şu günleri....


 birazdan çay içeçeğim. Kitapları masanın üstüne yığmışım...Onlar bana bakıyor ben onlara bakıyorum...Baktıkçada sinirleniyorum...

Kendi kendime diyorum yahu kaç yaşına geldin , hala ders çalışıyorsun ...Hatun ne zaman gezmeye tozmaya zaman bulacaksın...Gençlik geçmeden gezip tozmak istiyorumm...

Neyse bıldırcunlaruuumm....Havva hep aynı gazeli okur... Dua edin bana tamam mı! Şu işlerimi kolaylıkla halledebileyim...Salı günkü web tasarım sınıfındaki kızlar çok hareketliydiler...Anaaaaaaaaaaaaammm ne olmuş o kızlara anlayamadım...Hem dağınıktılar hem ilgisiz...Bayram öğrencilerde nasıl bi etki yaratmış yahu ... ( Bende dahil tabiki :))

Hiç okula gidip ders yapmak istemedim...Sabah saat 11:30'dea kahvaltımı  şöyle Tv karşısında yapsam ...OOOooohhh  gel keyfim gel....ne olurdu sanki ...

Bıldırcunlarım  kafanızı ağrıtmayım ...İyi geceler size...ben çay içmeye gidiyorum...

Hiç yorum yok: