28 Ekim 2012 Pazar

SABATA

                        Bayramın 4. günü bu sabah ,



Yami'yi Bitlis'e gönderdik...Çok özleyeceğiz...



    Sonrasında TRT 1 'de her pazar sabahı gösterilen western filmleri kuşağında 1971'de çekilen Sabata'yı seyrettim...Yeniden seyredince  daha iyi anladım...Kamera açıları, oyuncuların  performansları hepsini ezberlemiştim.
   
    Sinemayı pek bi severim..Hatta senaryosunu kendi yazdığım kısa bir film çekme projesine bile girmeye çalışmıştım ( Tabiki başaramadım:))...Ah bu sinema sevdam...Ne olacak bilmem tutkunum sinemaya..Yeni tutkum kekleri kabartabilmek:))

   Yarın 29 Ekim töreni yapılacak...Takım elbise giyip gideceğim...Hiç sevmiyorum takım elbiseyi..Mutlu ve huzurluyum...Bayram çok iyi geldi bana...

Dersime çalışacağım birazdan , sınıf öğretmenliği verildi ve sosyal klupte verdiler yeni okulumda bana...İnşallah iyi bir sene geçiririm. (Amin deyün bıldurcunlaruumm...) Geçte olsa bayramınızı kutluyorum .. hergün bayram zaten  :))

Hiç yorum yok: