10 Ekim 2012 Çarşamba

HAYAT AKIP GİDERKEN....

Beni mutlu edeceğini düşündüğüm kararlar aldım. Şİmdi içimde mutluluk var . İnşallah iyilik getirir bana...



Gittim ..Yeniliklere bıraktım kendimi..hayırlısıyla ve sağlıcakla...Söğüt ağacını çok sevdim ...Artık onu hergün göreceğim..


Ayrılık zormuş bir kez daha anladım..Zaten ayrılıkları hiç sevmem . Arkadaşlarımı ve onların kahvaltılıklarını unutmam herhalde.. Sıcacık çayla birlikte yediğimiz simitleri ... Ne mutluluktu o öyle:)   Bizi bırakıp gittin diye darıldılar ilk önce...Sonrasında hakkında hayırlısı olsun dediler.. Bi kez daha  yüreğimi kanattılar...16'sı salı günü bana veda yemeği verecekler.. bende ayrılışımı yapacağım...Ağlamadan  yemeğimi yeyip  kaçmak istiyorum onlardan...Yoksa ağlamauya bi başlarsam hökür hökür ......................neyse işte şu aralar böyleyim işte...

Hiç yorum yok: