11 Nisan 2012 Çarşamba

O ne SAADET , O ne MUTLULUKTU ÖYLE...

Dün Öğrencilere okul gezisi düzenlemek için İst. Ünv. Randevu
almak için karşıya geçtim…Aman efenduuuum o canım Üsküdar vapurundan Eminönüne
doğru seyrede seyrede geçmenin verdiği mutluluk hiçbir şeye değişmem..

Efendim,

Saat 11 vapurunun
peşinden koşan martıların bağırış çığırışları eşliğinde Marmara boğazını geçmek
bir mutluluk… İçim öylesine mutlulukla dolduki hakır hakır gülmemek için
kendimi zor tuttum… Sonrasında Eminönü’nün o civcivli görüntüsü beni mest
etti..

Tramvayla Sultanahmet’te indim. Allahım bu ne güzellik böyle…Sultanahmette
sevinçten kuduracaktım…pozitif bir mekan oralar…Her şeyiyle güzel…

Üniversiteye dilekçemi yazdım …2 hafta sonra bir otobüs
dolusu insanı oralarda gezdireceğim..İnşallaj onlarda oraları çok severler…Henüz
oraları hiç görmeyen öğrencilerim var…

Efendim ,

Kapalıçarşı herhalde
kadınlar için dünyadaki en tehlikeli yerlerden biri her halde.. Vallahi kapısından hızlıca geçeyim aman sağa
sola bakmayım dedim ; bir gömlek bir de biblo alamadan geçemedim…Çok şükür ucuz
kurtardım yakamı diye Allaha şükrettim…

Var mı dünyada böyle güzel
takılar , boncuklar , halılaarrrrrrrr ….

Muhteşem …kesinlikle muhteşem…

Dönüşte Üsküdar vapurunun açık kısmında Boğazın güzel deniz
kokusunu içime çektim…oooooooooooooooohhhh…..ne güzeldi…

Anlatılmaz güzel bu şehir İstanbul…istanbulu kokladım
kokladımmm…İçime çektim seni…..


Bu sabah erkenden kalktım 03:30’ da yataktan fırladım ..Ders
çalıştım..Anlatacağım yerlere..Okulda nöbetçiydim..07:30 ‘ da okula damladım…

Ögrencim E. Peşimden ayrılmadı..Tüm gün
peşimdeydi..Cıyakladı..Öytmenim , öytmeninim..Dili biraz peltekçe onun…

Nöbet hem zordu , hem kolaydı… Kolaydı çünkü alışıp
gittim..olaylar beni yormuyor kolayca çözüm bulabiliyorum artık …Öğrenciler
kavga mı ediyorlar ? Çakıveriyorum 2 tane ..çil yavrusu gibi
dağılıveriyorlar..(şaka şaka…sizde hiç şakadan anlamıyorsunuz caaanıımm…ne öyle
2 tane çakmak felan yahu.. yorgunum şu anda
kendi kendime espri yapmaya çalışıyorum..)

Hadi iyi akşamlar millet …Muhteşem yüzyılı
seyretceemm..

bıldırcunlarım , okurlarım kendinize iyi bakun:)

Hiç yorum yok: