9 Nisan 2012 Pazartesi

SON GÜNLERDE BEN

Ağrıyor heryerim...Yaşamsal çoşkum yokolmuş gitmiş gibiyim..bir çocuk çoşkusu vardı içimde ..Hani nereye gitti o coşkum ... Gülen yüzüm nereye gitti.. istiyor muyum nefes almak?

gibi saçmasalak sorular dolanıyor bazen içimde... Ama dün pazar sabahı okula gittim, çünkü veli toplantısı vardı .. velilerle konuştuk..Sınıfımdaki bir erkek öğrencim hariç hepsinin durumu iyiydi...

Birde çok güzel bir Hadis-i Şerif öğrendim ..

" ya öğreten ol , ya öğrenen ol , ya dinleyen ol ya da ilme yardımcı ol ! Beşincisi olma"

Çok beğendim ben peygamberimizin bu sözünü...

çok beğendiiiimmmmmmmm.. bu sabah yataktan kalkınca bu söz aklıma geldi..çok mutlu oldum..Her aklıma geldiinde de tekrarlıyorum içimden...Bu aralar bu sözüyle dolaşıcam peygamberimizin bu sözünü ilk defa duydum..

çok çok güzel .. istanbul yağmurlu bu gün...Kadın bloglarına bakıyorum hepsi ne kadar aktifler pişiriyorlar , taşırıyorlar...satın alıyorlar , geziyorlar , fotoğraflıyorlar.. Benim çektiğim fotoğraflar bloğuma koyulacak cinsten değil.. Ama sümbül resmi çektim mutfağımda gene de pek güzel fotoğraflar olmadı tabi...Bende vazgeçtim günlüğüme eklemekten.. Gündüz vaktinde gece gibi resimleri nasıl çekiyorum anlamıyorum...

ben bu aralarda evdeki fazla eşyaya bile bunalıyorum.. yatak odasından başladım eşyaları atmaya.. Bıktım maddelerden .. Eşyadan bıktım .. Sadelik istiyorum ... Sapsade duru olsun..

Hiç yorum yok: