1 Temmuz 2014 Salı

BETT EĞİTİM FUARI ve BİZİM EDUCATURK'UMUZ

Basınodasi.com'da 2011 de şöyle bir yazı okumuştum.

"Ocak ayında İngiltere'de düzenlenecek olan dünyanın en büyük eğitim ve eğitim teknolojileri fuarı olan BETT Show'da (British Educational Training and Technology Show), da Her yıl 600'den fazla üreticiye ve 30 binden fazla ziyaretçiye ev sahipliği yapan BETT Show, 11-14 Ocak 2012 tarihleri arasında eğitim materyalleri ve eğitim teknolojileri konusunda lider kurumları ağırlayacakmış. (basinodasi.com'da okudum)
Fuarda yer alan tek Türk markası olan Doğa Koleji ise, "İdeal Sınıf" konseptiyle yer alacak. "

Bu yazıyı okumamın üstünden 4 sene geçti.Bilgisayarıma not almışım.  Bu fuara gidebilmeyi , gezebilmeyi  hayal ediyorum tabi.

Geçtiğimiz 17 - 18 ARALIK ayında İstanbulumuzda EDUCATURK  ( Okul Ekipmanları ve Teknolojileri ) fuarı yapıldı.

29 Mayıs - 1 Haziran tarihlerinde de EducaShow yapıldı. İkisi de  merak ettiğim ama  katılmadığım fuarlardı.Aslında gidebilirdim kendimi zorlamadım.

( DOĞRUSU  çalıştığım okulun fiziki imkansızlıklarından dolayı yeni teknolojileri görsem ne olacak diye düşündüm açıkcası !!  ve umutsuzdum ve gitmedim . Benim okulumun şartlarının değişmesi imkansıza  yakın !!  Ve ben emekli olana kadar bu okuldayım ingaaaa )

Daha önceden ben de METEF  fuarında  görevli olarak katılmıştım ...O günü unutabilmeme imkan yok tabi ..ÇOk ilginç bir günümdü .

Evet  2015 Ocak ayında  İngiltereye BETT  fuarına gidebilecek miyim?

Bi proje çalışması yapmamız , bi yerden sponsor bulmamız  gerekecek !

Çalışmalara başlamalıyım.

Hiç yorum yok: