27 Haziran 2014 Cuma

KORKUNÇ 9/ G SINIFI

Evet  2013 - 2014 eğitim öğretim yılı bitti ama   benim unutmayacağım yaşadıklarım oldu tabi...

Hepsini değil ama bazılarını anlatmak istiyorum.ileride  okuduğum zaman  demek böyle bir okul hayatı yaşamışım demek için belki de...

Benim öğrencilik hayatımda  hiçbir dersi gereksiz olarak görmedim...Her derse aynı ciddiyette asıldım... Ve ilgi duymasam bile  sorumlulukla hareket ettim..

Ortaokulda Diyelim ki tarım dersi var ...Kimse ciddiye almasa bile ben oturur kitiapları karıştırır  bi ton bilgi elde ederdim...Ve hatta işi kütüphanede ilerletir Arjantin tarımına kadar ilerlerdim...

Niye böyleydim bilmiyorum ...ben böyleydim işte..

geçmişe neden geri döndüm  şimdi  bilmiyorum .  Şu anda  öğrencilerimde bu davranışı göremiy
 orum

Bu sene  derslerine girdiğim 12 şube 9. sınıflar içinde  , en korktuğum  Salı akşamları yarın 9/G'ye dersim var diye sızım sızım sızıldandığım sınıfsa Allahlık bir sınıftı ...

Nerden başlayayım?

Eylül 2013 , Okulun Açılışı

Henüz o sınıfa derse girmedim çünkü cuma günü...Derslerine giren öğretmenler  bir gariplikten bahsediyorlar ...Kulak kesiliyorum ...Dur bakalım cuma günü ilk ders nasıl olacak ?

İLk dersimde  amaninnn bu da ne böyle ...Öğrenciler  ne konuşmamı takip edebiliyorlar , Bırakın not almayı ...Tahtaya yazılanları defterlerine bile yazamıyorlar..Ortada koşuşan bir kaç (s.a.l.ak tipli afedersiniz gerçekten)  kız , hiç öğretmen var mı yokmu demeden ayakta geziyor..

Azarlıyorum ...Bildiğiniz gibi değil bomboş gözleri var öğrencilerin  yemin ederim hiçbir canlılık belirtisi yok sınıftakilerde ....Şoka uğruyorum ..

Her hafta bir olay yaşadım bu sınıfta ...Her hafta !

Öyle pislerdi ki anlatamam ... O sınıfta midem kalkardı...
Hijyenden bahsetmem hiç fayda etmedi...

Yorgunum ...Yarın yazmaya devam etmeliyim...Yada bu gece sahurda yazayım bari...


Hiç yorum yok: