3 Mayıs 2014 Cumartesi

GÜNLER ...

Pzartesi günü Tubitak bilim fuarımızı yaptık..yetkili ve ilgililer beğendiler ..

Ağaç dikmeye salı günü sabah 9'da okuldan çıkıp gideceğiz.. 125 öğrenci götüreceği ..Aynı zamanda piknik yapacağız akşam 17'ye kadar...

Öğrencilere söyledim ip , top çuval getirin diye ..

Bakalım nasıl geçecek , inşallah güzel olur hava ...Yağmur çamur olursa yandık...

***
Artık dönemecin zor kısmına girdik...Maratonda toparlanması zor olan sancılı bi kıvrıma girdik...
Yazılılar sözlüler ..kağıtlar projeler...Allah Allahhh...

evde her yerim kağıt kalem dolu ...Bunalıyorum yaa...Gezmek tozmak istiyorum param yok..

Üsküdarda deniz kenarına  gideceğim ...Boğazın iyodunu içime çekmek istiyorum...

sınıf öğretmenliğini yaptığım öğrenciler çok haylaz istediğim gibi ders çalışmıyorlar...Bunaltıyorlar insanı...Uff yaaa  ... Okuldan çıkınca cep telefonumu kapatacağım artık vallahaa...bıktım galiba , yada yoruldum galiba...

***
Kilo alıyorum hızla ...Neden bilmiyorum okulda sabahtan akşam 19'a kadar 30 bardak 2 şekerli çay içiyorum .. Ve  tuzlu bi kraker olan çizi yiyorum ..Saat 16 gibi de kaşarlı tost ve  yine şekerli çay ..Öğretmenler odasında  hızlıca  bunları yiyip yaşıyorum..Pazardan sebze alıpta pişircek  ev yardımcısı bi kadın  lazım ...

Evim diye bi şey kalmadı ... 

***

·        Bir Kadının Ne Dediğine Değil,
Ne Demek İstediğine Kulak Ver
Çünkü Onlar, Kimse Kırılmasın Diye Bazı Şeyleri Söyleyemez

Paul Auster

Hiç yorum yok: