9 Mayıs 2014 Cuma

AĞAÇ DİKME TÖRENİ MACERALARIM ( ÖĞRETMENLİK TEHLİKELİ MESLEK )

6 Mayıs Salı günü  MEB ve AKADDER'in ortaklaşa projesi kapsamında  öğrencilerle birlikte ağaç dikme Töreni günümüzdü.


Heyecanla  uyuyamadan  okula fırladım. Saat 09'da okuldaydım. Saat 10'da okuldan hareket edecektik.Belediye meğer 60 kişilik bedava otobüs gönderebiliyormuş..Ne yapacağız diye stres oldum tabi..120 öğrencimiz vardı...Son dakkada haberimiz oldu bu durumdan.

Ben ayakta gitsin biraz öğrenci derken ordan bi kaç öğrenci homurdanmaya başladılar. Neyse bir firmadan parasıyla acil otobüs istedik..Bu problemi bu şekilde homurtularla atlattık.

Bu arada öğrencilerin anne ve babaları da gelmişlerdi ...her biri bi dert küpü olmuşlar.. Bi kaç tanesi beni azarladı ..Neymiş  kızları onlar için çok değerliymiş eğer yolda bir şey olursa okulu havaya kaldırırız lafları...

Öğrencilerim yanlarında olmasa ben onlara şöyle cevap verirdim ; " Al , o çok değerli çocuğunu ..Madem çok değerli ,  evine geri götür!! Biz değersiz 120 öğrenciyle gideriz.. 1 kişi eksik olabilir"" (Tabiki böyle bi cevap ağzımdan çıkmadı )

Fakat çok bunalmama rağmen hiç bir cevap vermedim...Adamın suratına baktım baktım... İçimden La Havlee  çektim..Öğrencim babasının yanında olmasa  cevabı basardım ama rencide olmasın kızcağız diye sustum.

- Korkmayın hepimiz Allah'a emanetiz dedim. O arada ağzımdan niye böyle bi laf çıktı anlamadım. Stresten herhalde ...Adam çünkü yüksek sesle azarlar gibi konuşuyordu...

profesyonellik gereği cevap vermiyosun ama bayağı strese giriyorsun canuumm..

...
Gittik ağaç dikme törenimizi gerçekleştirdik.. Öğrenciler Beykoz çavuşbaşında  civciv gibi dağıldılar.. İnek görünce bi tuhaf oluyorlar falan.. Bir öğrencimde ağaç dikerken çapayı az kalsın suratıma indiriyordu..Yüzümü sıyırdı kılpayı Allahtan.

Ağaç dikme töreninin sonrasında ÜMRANİYE  belediyesi piknik alanına gittik..

Önce bi kahvaltı yaptık..Kızlar daha ağaç dikerken açıktık hocam diye cıyaklamaya başlamışlardı..

Börekler poğaçalardan sonra , öğrencilere ip atlatayım dedim..

- Kızlar geçin arkama ...Hande güzel sallayın ipi...KOŞUN arkamdannn

- Sırasız 1'li...koşun ...
Öğrenciler arkamdan ipten atlayarak koştular..
- Sırasız 2'li...koşun...
Öğrenciler arkamdan ipten 2'şer atlayarak koştular ...
- Sırasız 3'lü...koşun...
Atladım ...İpten çıkmıştım ki...Güm diye dizlerimin üstüne nasıl çakıldığımı anlayamadım...

sonra ellerimin üstüne , sonra başım sarsıldı..yanağımın üstüne doğru yerdeyim..

Öğrenciler beni banka taşımışlar.. Öğretmen arkadaşım geldi ..başımı gögsünün üstüne koymuş..

Bayılmışım...Bi 4-5  dakka sonra gözlerimi açtım..

Hastaneye götürelim dedilerse de "öğrenciler ne olacak ?" diye ...Hasta hasta orada  saat 15'e kadar oturdum ..Ama yemin ederim gülümsüyorum etrafa ...Mutlu ve iyi pozu verdim öğrencilere...

...
Çarş. ve Perş. hiç kıpırdamadan yattım ..Bugün 10 dakikacık yürüdüm..Dizlerim ellerim ve başım çok feci..Haftaya  tomografi çekilecek...


Hiç yorum yok: