16 Ocak 2014 Perşembe

DÜNYADAKİ 40 . SENE 19 . GÜNÜM ' de YAPTIKLARIM

Önce dün bugünümü nasıl etkiledi ordan başlayım !
Dün okulda yine 1/C sınıfına dersim vardı..Bütün sınıf yine beni yukardan aşağıya bi incelediler..Ne giydim , ne taktım...Yüzüğümün özelliği ne??

Büşra adlı öğrencim beni iyice inceledikten sonra ;

- Hocam hamile misiniz? ne olur cevap verin..

(Allahım yarabbim terslesem mi? azarlasam mı? ne yapsam acaba sen bana yol göster ..içimden dua ediyorum tabi...öğrencilerim saygısızca da sormuyorlar? )

haydaaaaaaaaaaa

- Kaç aylık oldu hocam? Cinsiyeti belli oldu mu?
(Büşra eşşek sıpası sus bi artık diyorum içimden tabi.! - Bu arada o rihannaya benziyor ve her tarafı metallica grubunun üyesi gibi metal doluydu.. yavaş yavaş dilinden felan o tangır tungur şeyleri çıkarmaya başladı !)


Neyse uzatmadılar bu sefer..Dersten çıktım , koridorda ilerlerken ne zamandır bakmadığım vucuduma bi baktım ..

Yaw gerçekten de bi göbek oluşmuş bende ..3 aylık hamile gibiyim..(  ben gerçek hamileliğimde 8.ayıma kadar göbek oluşmamıştı bende)

tuvaletteki boy aynasına gittim.. önden , yandan baktım kendime..Evet göbek oluşmuş!
***
En son saat 9/B sınıfına girdim...9/B'nin sınıf öğretmeniyim...Çocuklarda yüksek sesli bağırarak konuşma özelliği var!

Nasıl yapacağımı bilemiyorum ! Mesela normal bi şey söyleyecek diyelim ki , bi bağıra bağıra söylüyorlar ki , anlatamam yani..Borazan gibi sesleri var..

benim sınıfım kesinlikle opera  çalışma odası gibi...
-Kızım bağırmadan söyle söyleyeceğini diyorum..10 dakka sonra tekrar başlıyorlar VAK VAG VAAAK  ...bağırmaya...

- Hayatım burdayım , yanında ve 100%  seni dinliyorum diyorum ...Bağırma...fakat yine başlıyorlar yüksek sesli konuşmaya :)))

Ne yapacağımı bilemiyorum.. Üstelik I.dönem bitiyor ben hala bu sorunu çözemedim...38 öğrencimin 34'ü yüksek sesle bağırarak konuşuyorlar!
***
Neyse dün sınıfımda başım ağrıdı o baş ağrısıyla eve geldim akşam sadece yemek yapabildim..
Bu sabah kalktım .. Bakalım bugün neler yapabileceğim ..Yüce Allah'ın izniyle ve yardımıyla...

Hiç yorum yok: