14 Ocak 2014 Salı

BİR ZİHİN İNŞA ETMEK ...



Zihnim ele geçirilmiş olabilir mi?
Bazen düşünüyorum da ; ben gerçekten benmiyim? Tövbe tövbe yani burdaki ben kavramı çok matah  ,Öyle aman aman bi şeymişim   gibi düşünmüyorum tabiki kendimi..

Fakat zihinsel yapılanmam ve düşüncelerim , düşünme sistemim  birileri tarafından yönderilmişim ,
ve  beynim - zihnim - düşüncelerim - duygularım  ele geçirilmiş ,

bir yola koyulmuş  ve o kanala sokularak o kanaldan çıkamayacakmışım gibi hissediyorum bazen kendimi..

***
küresel güçler mi  inşa ettiler acaba zihnimi ? ( Ohaa ..Bi halt olmayı beceremeyince suçu küresel güçlere at hemen ! canıımm onların hiç mi suçu yok? Bizim suçumuz kendi güç kalkanlarımızı kuvvetlendirmediğimizden her halde ..Adamlar bizim güç kalkanlarımızdaki aşırı deliklerden içeri hoop sızabiliyorlar)

Benim  (beynim - zihnim) - düşünce ve duygularımı  kendi içimden (özümden)  mi?  üretiyorum

yoksa  sistematik bir şekilde ele mi geçirilmiş bir zihin mi acaba beynim?

Ben neyin yolundayım?

hangi kanalda ilerliyorum?

Eğer  zihnimi  değişik kanalları kullanarak  küresel güçler  ele geçirdiyse , ve bende tam onların istediği gibi düşünüp yaşıyorsam ...Zihnimi ya onlar oluşturduysa??? Ben ben miyim

Doğru yol nerede... Etrafımda insanlar her biri bir yol bulmuş ilerliyorlar...

Bense her rastladığımı "Bu yol doğru mu? Bu yol doğru yol mu?" eleştirmekten  bir yola giremedim şimdiye kadar..

40 seneyi  bitirdim böyle inceleye inceleye..41. yaşımda artık doğru yolla karşılaşayım...

(Not: İçsesim diyor ki ; her bir parçacığın yolu farklıdır belkide..benimki de böyledir kimbilir? Yoruluyorum bazen sorulardan..cevaplar güzel cevaplar gelin zihnime...Ya gelmezse..ya zihnim oluştulmuş zihinse ,doğruyu farkedemezsem?))

Hiç yorum yok: