14 Aralık 2013 Cumartesi

ACAİP GÜNLER YAŞIYORUM ..

Sınıflarda  sürekli konuşarak ders anlattığımdan ses tellerim 15 gündür hassaslaşmışlardı..Evde tavuk suyuna bol limonlu ve karabiberli çorba hepimize iyi geldi..



Perşembe günü öğleden sonra  okulda grafik ve tasarım sınıfında dersim vardı .Bir öğrenci size bi şey sorabilir miyim ? hocam dedi.
- Efendim?
- Dersle ilgili değil , kızmayın ama !
- O zaman sorma.
- Ama hocam biz hepimiz çok merak ediyoruz..

Haydaaa  bunlar ne sorcaklar acaba diye bi taraftanda düşünmeden edemiyorum. Tabi ben Kız Teknik okulunda olunca doğal olarak kızlar  merakla bi ton soru soruyorlar.

Bidaha asılıyor. Unutmaya niyeti yok belliki.

- Hocam ne olur merak ediyoruz.

Bu sefer ben de merak ediyorum. Neticede ben de bi kadınım :) Hemcinslerim gibiyim neticede.
Allah allah bak merak etmeye başladım bunlar neyi soracaklar ?

- Tamam sor.
- Hocam kızmayacaksınız ama söz verin.
- Tamam sor.
- Hocam hamile misiniz !
ZINKK..

Ay ne fena bi durum... 51 kilodan 63 kiloya çıkınca bir anda...Olacağı buydu..Belirgin bir şekilde göbeğim oluştu hayatımda..Artık göbek nasıl bi şey biliyorum..

Yüzüm kıpkırmızı bi halde kilo aldığımı , hamile olmadığımı söyledim.Dersi işleyip çıktım ama çok utandım..
NOT: günlüğüme yazıyorum kilo vermem lazım..demek hamileye benzemişim!
.........
Dün akşamdı  . Ayşe kapıdan içeri gelmişti. Ben mutfakta  bitkin bi halde çalışmaktaydım..Ağlıyordu hemde içini çeke çeke..Meğer dersaneden gelirken benim canım , bir köpeği yapayanlız görmüş..

o köpeğin ilgisiz , alakasız, şefkatsız ve aç olduğunu bu karda soğukta öylece durduğunu söyledi.

Ağlıyordu ....

Benim canım kızım , çocukluğundan beri  sokakata ne kadar aç susuz hayvan varsa toplar..Ben ne kadar azarlasam , süpürgeyle kovalasamda o  onları besler ..Biz kendi karnımızı zor doyuruyoruz..

Hatta ilkolkul 4. sınıftaydı hiç unutmam bir kediyi kolinin içine koymuş..koliyi de yatağın altına saklamış ..2 gün yatağın altında bakmış..3. gün ben o okuldayken temizlik için yatağın altına kolide neyin nesi? diyerek bi el atacakken kediden  koli hareket etmesin miiii?

Allahım kalbim korkudan yerinden fırladı..Sonra o yavru kediyide postaladım tabi ben.

İşte dün akşam da ağlamasına dayanamadım ve köpeğe sıcak yemek hazırlayıp yedirdik. Sahibi onu kilitlemiş ..Ne dışarı çıkabiliyor ne bi şey..Soğukta kar altında yatıyor hayvancağız..

Yemeği ne biçim yedi..


Bakamayacaksanız ne olur almayın hayvanları..Onlar canlı , onlarında duyguları var ..

Onlara yapacağınız en kötü şey  eve alıştırıp , sonrada  sokakta avlanamaz beslenemez bi halde  öylece bırakmanızdır !  Düşünsenize  evinde bi tabağı , bi yatağı  ve bi arkadaşı dostu olan sahibi var  VeEE  siz onu  bakamıyorum , kılları dökülüyor  ,bana yük oluyor süşüncesiyle  atıyorsunuz sokağa...

Peki o tabağı olan , belli bir ev düzeni olan köpek ve kadiler ne hale geliyor psikolojileri?



Eve geri gelirken moralim bozuldu... Boğazıma tıkandı bi şeyler ..Keşke bütün hayvanlara yetecek sıcak yemek yapabilsek.. Bu karda kıyamette onlara sıcacık yedirebilsek dedim içimden..

Allah büyük ..Bundan sonra sokaktaki hayvanları da düşünmeliyim inşallah gücüm yettiğince..

Belki şimdilik 1 - 2 köpeğin gönlüne iyi gelebiliriz ...Kimbilir.

Hiç yorum yok: