11 Temmuz 2013 Perşembe

KARTAL'DA GARDEN CENTER

Kartal'daki  GardenCenter  Bahçecilikle ilgili her türlü şeyin bulunduğu bir yer ...Eğer gitmek isterseniz Eski çimento fabrikası yanı -Sahilyolunda...Sevdiğiniz bitkiler hakkında bilgi alınabilecek bir yer ...Fidan Botanic  firmasının ana üretim yeri Sapanca/ Arifiye tesislerinde..



Hayalimde hep bi bahçemin olmasını istemişimdir...Bahçe özlemimi balkonumdaki bikaç saksı çiçekle gideriyorum... Ama ileride ufakta olsa bi bahçem olursa diye , şimdiden bahçecilikle ilgili internet sitelerine bakıyorum ...

Bitkiler , çiçekler ve ağaçlarla ilgili  bulabildiğim kitapları okuyorum...Bazen gazetelerde bitkilerle ilgili yazılara rastlarsam onları özenle kesip saklıyorum...Çiçeklerin resimlerini çekiyorum..

Babamın getirdiği kabakların çekirdeklerini saklıyorum...İleride bahçem olursa Uluköy'ümüzün kabaklarından yetiştireceğim :)

Hiç yorum yok: