17 Haziran 2013 Pazartesi

TÜRKİYE ' DE GEZİ PARKINDA NE OLUYOR ?

İstanbul   Taksimde  Gezi parkında  Belediye Bi kışla yapmak istedi...Kültürel amaçlı kullanacaklarmış... Daha önceden Sultan 2. Selimin yaptırdığı bu kışla yıkılmış ...O yerde Şimdi sadece ağaçlar var ... ( tabi ben alınan kararnameyi bilmiyorum tabiki)
İşte belediye o ağaçları kesmek istedi..Fakat  Çevreci protestocular o parkta oturarak buna izin vermediler...

Benim blogumun istatistiklerine baktım ...Uzunca zamandır okulda işlerim yoğun olduğundan  bakamıyordum...Bloğumun istatistiklerine bakınca birde ne göreyim ?  Dünyanın türlü türlü memleketlerinden girişler artmış...Bari bi yazı yazayım dedim.

Doğrusu Ben o Taksim gezi parkının çok yakınında oturuyorum...Tam karşısında !  olanı bitene çok yakınım ... Ve hatta üst kattaki terasımdan görüyoruz . Arada deniz var sedece :)

Olaylar orda oluyor . biz diğer insanlar yaşamımıza devam ediyoruz..işi olan işine gidiyor ...Okulu olan okuluna gidiyor....protesto etmek isteyenlerde Taksim Gezi Parkına gidiyorlar.Benim oturduğum yerde bi şey olduğu yok..

Sabah bi TV kanalında İtalyan bi gazetenin manşetini okudular "Türkiye Yanı..."

Türkiyenin yandığı  yok...Olaylar sadece Taksimde oluyor..Olan olayları da Çevreciler değil ,  başka gruplar çıkarıyorlar galiba...Polis  gaz ve basınçlı su sıkarak dağıttı onları.

Uykum geldi...Daha fazla yazamıyacağım ... Sonraki günlerde yine yazarım ... Bu olaydan sonra insanların birbirlerini daha iyi anlayacağını düşünüyorum ... Türkiyenin kültürü ve tarihi mirası bunu başarıyla yapabilecek kapasitede inşallah!

iyi geceler ...yarın erken kalkacağım ...işe erken gideceğim...çok iş var...









Hiç yorum yok: