19 Aralık 2012 Çarşamba

Bugünün ardından



Geçti işte...Bugün 2 saat sonra bitecek..Cuma günü de bazılarına göre hayat kapısı kapanacak, dünyanın vadesi dolacakmış..Dünyanın sonunun gelmesine az kaldı , gezeyim tozayım dedim , kendi kendime ..
Aslında sabah yataktan kalkabilseydim çok verimli bir gün olacaktı . Fakat kalkamadım. Zaten günümü de planlamamıştım olacağı da buydu zaten. Planlanmayan günden ne olur ki?

Ancak bu kadar iyi bir gün yaşanabilirdi.. yaşadım da .. Bi daha plansız bi gün yaşamayayım bari diyecem , ne zaman planladım ve uydum ki zaten?

Neyse işte bu Çarşamba günüm böyle plansız programsız verimsiz bi şekilde geçti..Allah başka günlerimi verimsiz , plansız , programsız geçirtmesin..Zaman yönetimi diye bi şey varda , benim zaman yönetiminden haberim yok!

Önce sabah erken kalkmayı kendime (eskilerin lafı olacak ama-bende eskiyim zaten- , yerine şimdi kelime bulamıyorum) düstur edinsem iyi olacak…Bin kere kafama koysamda , sabah yataktan çıkabilmeyi beceremiyorum…Neyse az daha sabredeyim emekli olunca belki daha iyi kalkarım..Bugün güya bilgisayardan çıktılarımı alıp 2. Yazılıların sorularını hazırlamaya başlayacaktım..Yok anam yok… Ocak ayına kalcak yine bu iş anlaşıldı…Bu gün yine başka bi şey daha planlamıştım …Sunularımı bi derleyip toplayım bilgisayarda her yere dağılmış haldeler diye..Yok benim bilgisayar Ümraniye çöplüğüne döndü..Yakında patlayacak..

Sonrasında  acıkma faslım ..Yemek yaptım..Yarın anlatacağım konulara bakıyorum..Bazı sınıflarda projeksiyon cihazları var ama sunum yapmaktan anlatmak daha zevkli bana göre…Geri kafalıyım bazen..Yaa şöyle Sokrates dönemi hocalarından olsaydımda  , denizin veya ırmağın kenarında  kumların üstünde dal parçasıyla çizerek ders anlatsaydım ne olurdu? Biraz ders sonra denizin dalgaları…Denizden çıkıncada öğrencilerle mangal yapardım...

Pisagorun hocası Talesmiydi acaba? onu dünyaya salıvermiş , gez dolaş demiş..o matematik ,fizik bir sürü branşta yeni yeni konular öğrenip kafa yormuş…

Neyse bıldırcunlaruummm ben  gidiyorum..Cuma günü gelmeden yarın gezeyim bari şu istanbulda Sokrat selamlar hocam..
iyi geceler  bıldırcumlaruuumm Abuk sabuklamaya başlamadan  uykum gelmiş benim ne yazdım acaba ben buraya bee.. iyi geceler iyi geceler herkese .....zzzzz

Hiç yorum yok: