27 Kasım 2012 Salı

Geri Sayım Başladı...Hediyelerimi hazırlayın

28 Aralık benim doğum günüm...Bütün Türkiyeden ve dünyadan hediyelerimi bekliyorum...

Not istediklerimi yazayımda ona göre hediye verin canım bana...




Başlıyorum saymaya ....öncelikle kendim için istiyorum evrenden..kendime istediklerimi herkes içinde Allah nasip etsin inşallah..

Biiirrr ) Bana bi tablet midir nedir? hani şu küçük bilgisayar gibi dokunmatik şeyler varya ondan istiyorum...Ama Word , Powerpoint ve Excel gibi proğramları çalıştırabilsin..İçine yazılı sorularını felan yüklüyeyim...Ayrıca Slayt gösterisi için projeksiyona takılabilsin..

iikkiiiiiiii ) bi tane elde taşınacak kadar küçük Projeksiyon cihazı gördüm...Ondan istiyorum..Sınıflarda projeksiyon cihazımız yok var olanlarında öğrenciler kablosunu eziyorlar..elde daha iyi olur diye düşünüyorum...Seside kuvvetli çıksın!!!

üüüçççç ) Flipchart istiyorum oda ney derseniz internette bi aratın...

Dööört ) Sıcak bi bardak çay istiyorummm

beeeşşş ) optik okuyucu istiyorum (bunu okuluma istiyorum:P) altıııııııııııı) eve bi yazıcı istiyoyummm (ehüüü ehüüü çok mu oldu ne?)


yediiiiii) ayıp olcak ama hediyelerim evime 28 aralıktan önce gelsede kullanabilsem derslerde..ne güzel slaytlar hazırlıyorum ama nafile ..nafile ..

sekizzzzzzzzzz içine yazılı sorularını da atabileceğim mp4 çalar istiyorum...
dokuzzz tamam tamam gidiyorum .........hediyelerimi hazırlayın Türkiyeeeeeeeeeeeee iyi geceler bıldurcunlaruuummmm..uyku sersemiyim ...abuklamışımdır kesin..yazılı okumaktan galiba oldu bu...

Hiç yorum yok: