1 Haziran 2012 Cuma

Şansa Bak...



Niye 60 kişi içinde, kurada Ümraniye bana çıktı..Ümraniyeyi bilmiyorum pek.. O da beni buldu...ne yapalım gidip geliyorum artık haftada 2 gün..

Kusuyorum şimdi yol beni çok sarsmış...Daha doğrusu otobüste yanımda oturan adam önce bi pırtladı..Olabilir insanlık hali dedim..Nefes almadan en az 2,5 dakka nefesimi tuttum..

Ama Öküz herifin pırtlamaları hiç bitmedi..Geleni koyverdi zannedersem...Az kalsın oturduğum yere kusacaktım...

Önce Beyefendi lütfen artık! diyecektim ...Ama sonra yakışık almaz , Kaba bi davranış olur , diye sustumm..Ama Kadıköy'e gelinceye kadar pırtladı ..İnsan biraz etrafını düşünür , kendini tutar değil mi?..Kustum az önce ..midem kabardı..ellerim titredi..

Şans işte geldi beni buldu , 60 kişi içinde....

İstanbulda en istemediğim şey araba kullanmaktı..Vazgeçtim araba alıcam kendime ...  çevreyi Ozon trabakasını düşünmücem ben

Hiç yorum yok: