31 Mayıs 2012 Perşembe

BUGÜN BEN

 


Şu anda Gece 12:30 sevgili günlük , Ben bugün bir kapıya gittim...Korktum önce ...Sonra usulca o kapıdan içeri derin bir nefes alarak girdim..

Ne kadarda çekingenim , ne kadarda ürkekmişim ...

Çekinilecek , ürkücek bi şey yokmuş sevgili BEN...
Sevgili BEN ;  korkulacak bi şey yokmuşş...Bu gün anladım sevgili günlük ..İçimdeki çekingen , kırılgan , darılgan ve nazik BENİ  öldürmeye karar verdim...

İçimdeki BEN ...artık ... Korkmuyorum...artık çekinmiyoreum.. orda mutluluk ..o kapıda güllük gülistanlık...

Sevgili içimdeki BEN biliyor musun ..SENİ öldürüyorum.. Fazla kırılgansın , fazla ürkeksin ,  fazla korkuyorsun ...

BEN NAZİK tarafımı öldürdüm bugün...Ürkmeden , korkmadan koşmaya başladım.

uyuyacağım şimdi günlüğüm...uyandığımda ESKİ BEN olmayacak ..Yarın onu YOLdan dışarı atacağım...Yeni BENLE GEZECEĞİM ARTIK::::

Hiç yorum yok: