13 Mart 2012 Salı

haberler ..haberlerr


ühüüü yarın hiç sevmediğim bir konuyu anlatacağımmm...

perşembe günü Şişlideyim..gezcem tozcam

yarını düşünüyorum...bilgisayarın karşısındayım..

kuantum felsefesine göre iyi düşünürsem iyilikle geçirebilir mişim.
gece yarılarına kadar ders çalışıcama ama hiç sevmediğim ve zorlandığım bir konu...Bi tanıdık , uzman bulsamda şu konuyu bana adamakıllı öğretse ne iyi olacak ingaaaaa
...
her neyse ezberleyip anlatıcam artık
...
Sivas katliami zaman aşımına uğradıından dava kapanmış..Günaydınn ...Alla alla toplumu kim kışkırtmıştı acaba engerekler mi ki..bu toplumda kışkırtılmaya ne kadar müsait canım..
anlamadan , düşünmeden , okumadan hurraaaa...cıx ..cıkss olmuyo

...
Suriye ilgili haberleri seyrettim akşam ..üzüldüm .."Sen-ben diye bi şey var mı? yada siz -biz diye?
Hepimiz kardeşiz...
..2003 senesiydi hatırlıyorum ABd dışişleri bakanı Condeliza Rice isimli bi bayan demiştiki "Asya ve kuzey afrikada 22 devletin sınırları yeniden çizilecek " diye konuşmuştuu...O zaman yok yaaaaa demiştim..

...
Irak'a girdiklerinde , bi Tv tartışmasında sonraki durak Suriye -İran ve sonra türkiye demişlerdi..

..Nihayi hedef constantinopol'u geri almakmışş..
...
Sevgili suriyeli hanımlar , şu kocalarınıza şevişgen davransanızda birbirlerini öldürmeseler...
vallahi bu erkek milletinin spordan önce sevişmesi yasak neden? çünkü sevişen erkekler sakin olur hayata hep olumlu bakarlar..oysa sahada kuduruk gibi koşup, savaşması için ..Şavaşlarda erkek askerler neden seviştirilmez ? çünkü saldırganlıklarını kayberler..Dünyada çok iyi teknolojiye sahip amerikan orduları niye hep yenilir ? Çünkü adamların saldırganlıkları kalmıyo kii..kafaları bilimle meşğul..yazdıkları kitaplarla bi ton para kazanıolar..geçenlerde dinledim 2 bilmem kaç milyar dolar sadece abd yazarlarının yazdığı kitaptan para kazanıomuşlar..
..
sevişgen olun Suriyeli arkadaşlar ;yoksa vallaha Dış devlettler demokrasi getirme adına topunuzu birden halledecekler ..ne toprağınız, ne ekmeğiniz kalacak elinizde..Allah kolaylıklar versin

Demokrasiyi savaşmadan aklınızı kullanarak kazanın..Dışardan ne kadar fayda gelir insana..
..
hepimiz ademle havvanın çocuklarıyız..Şucu bucu diye ayrılmayın suriyeliler ..ühüüü ben bu haberleri niye seyrettim ki.. yazasım geldii..görüldüğü üzere haber seyretmek beni bozuyor ,üzüyor

Hiç yorum yok: