8 Eylül 2014 Pazartesi

SEMİNER

Okulların açılmasına son günlerdeyiz...
Pazartesi 15 eylülde macera başlayacak...
...


Yaz tatilinde yan gelip yat(ma)dım  ...Öncelikle  Öğretmenlik mesleğiyle ilgili bana yararlı olabilecek okumalarımı yaptım.. Beynim hep çalıştı...Şunu nasıl yapayım ...bunu bu sene şöyle yapayım diye düşündüm...

Öğrencileri gezdirip dolaştırabileceğim yerleri , tiyatro ,resim ve müzik gibi etkinlik mekanlarını dolaştım...Paramın yettiği kadar tabi...Her etkinliğe cüzdanım yetmez...

Öğrencilere anlatabileceğim başarılı hayat hikayeleri toparladım ...Onların neyi farklı yaptıklarını altlarını çizdim...  Rehberlik (sınıf öğretmenliği) saatlerinde onlardan bahsetmeyi istiyorum.

BEYNİMİ  öğretmenlik mesleği ve Gençlik dönemi , eğitimi ve sorunlarıyla ÇALIŞTIRDIM !!!!

Cebimde param yoktu,  Tatile gidebileceğim...Ev aldım kocaman bir ev ...

Evim olacaksa tatil yapacak  param olamaz bu sistemde tabiki:)

Kredi borcum bitince tatile gideceğim inşallah (7 sene sonra)

İşte böyle  yaz tatilinde BEYNİM ÇALIŞTI  MESLEĞİMLE İLGİLİ ...

Nasip böyleymiş... Üzülmüyorum bu duruma ...7 sene sonra tatile çıkabileceğim inşallah deniz kenarında .. Şöyle kumların üstünde  15 gün ...

...

Bu benim hayatımdı ...başkalarının yaz tatilini bilemem..İnşallah herkes gönlünce tatil yapabilmiştir.

Kısacası  kimisinin parası var , zananı yok...kimisinin zamanı var , parası  yok...

Yapacak bi şey yok .. Elimizden geldiğince mutlu olacaz artık ...bıldurcunlarumm

hadi kendinize iyi bakun... Ben şimdi zümreleri ve yıllık planları bilgisayarda yapmaya çalışıcam..

Bakın öğrenci yok ama ben sanki okulda ders anlatıyormuşum gibi kalktım sabahtan beri YILLIK PLAN YAPCAM DİYE BOĞUŞUYORUM BİLGİSAYAR KARŞISINDA SAATLERDİR...

BEN ŞİMDİ TATİLDE MİYİM ?  OKULLA İLGİLİ  İŞ Mİ YAPIYORUM ?

Evet şu an fiziki olarak okulda değilim ama  beynim okulla ilgili ÇALIŞIYOR !!!


Hiç yorum yok: