1 Ocak 2014 Çarşamba


Tamam düşünüp durdukça  biyoloji ile yada birazcık da olsa yaratılış , dünya evrenin  işleyişini düşündükçe kabul ediyorum ki  çooook büyük bir düzen içinde yaratılmış herşey..

Tamam bu kadar milimetrik ölçüler ancak çok kuvvetli  , ve kudretli  , ve çok alim (El-Alim) ' işaret ediyor..

tamam o kendisi hakkında  ; onun bilinmesini istediği kadarını bilebiliyoruz..(Bir şeyki ondan değildir ! O şey onu anlayamayacaktır!)1

offf  offf ...düşünüyorumda ..devamını sonra yazayım ...defterime  karaladıklarımla sayfalardan bi yazımı yazsam acaba..

Son derece iticiyim bazen beee..özellikle de mutsuzken..

bende gerçek bilgiye ulaşabilecekmiyim acaba..O nerede? Gerçek nerede? Bunca telaşe , bunca yaşatma uğraşısı bunca koşturmacayı atlatıp BEN NEDEN VARIIIIIIIIIIIMMMM

BUNCA GALAKSİLERR NEDEENN VAARR
..OLMASI GEREKTİĞİ İÇİN Mİ?
ALLAHIM Kurn-ı Kerimde onlara gezegenler arasında kolayca gezebilsinler diye yollar yaptık diyorsun..

Bu yollar nerede ve ben nasıl bulabilirim.. Senelerdir bu soruyu düşünüyorum..Gezegenler arası kolayca gezilecek bir yol!

Bu yol nasıl bir yol?

İlk işim Andromeda galaksisine gitmek..Doğruca yapacağım iş!

Sadece düşünüyorum arıyorum

bakış açımı ne yöne çevir meliyim?

***
Ben kuaföre gideyimde saçlarımı kestireyim bari..iyi gelebilir..yıldızları ve gezegenleri sonra düşüneyim
------------------
(1) Bu söz galiba muhiddin Arabi'nin di galiba.parantez içi yazı bana ait cümle değildir.
resim : NASAnın internet sitesinden alıntıdır Andromeda galaksisi.

Hiç yorum yok: