27 Aralık 2013 Cuma

GARİP BİR HİKAYE

Her perşembe günü macera dolu günler yaşıyorum..Giderek daha heyecanlı olmaya başladı tabi..
Perşembe günleri grafik tasarım sınıfına dersim olduğunda daha bi dikkatli oluyorum..Çünkü öğrenciler yukardan aşağıya kadar beni bi güzel inceliyorlar...1 kilo bile alsam hemen bağrışıyorlar..Taktığım yüüzüğü bile farkediyorlar..

İlk bir kaç hafta sinir oluyordum bu sınıfa..Gıcık oluyordum hatta saçlarım diken diken oluyrdu merdivenlerden sınıfa çıkarken..Neyse ilk bi kaç haftadan sonra öğrencilere alışıp onları tanıyıp sevdikçe öyle mutlu oldum ki..!Burnunda demir mi istersin , ağzında peercing mi dersin..(Bunşlar ne manyak şeyler derdim kendi kendime)...Neyse ki onları tanıdıktan sonra  bir sevdim  , bir sevdim ..Böyle bi şey olamaz içlerinde meğerse ne sevgi ve cevherler varmış...

 ..  Çocuklarda bi espri yeteneği var gülmemek imkansız..Fakat korkuyorum tabi ciddiyetimizi kaybetmekten..Gülmeden dersi tamamlamaya çalışıyorum.. Fakat ürettikleri espriler hep ders akışıyla ilgili olunca hep birlikte akıp gidiyor ders.. Dışarıdan birileri dinlese "ne oluyor burda"  diye açıkcası şüphe duyar! Bazen ben de gülüyorum onlarla..

2 hafta önce bütün sınıf beni tepeden ayaklarıma kadar süzüp beni incelemişlerdi..ve kilo aldığım için bayağı utanmıştım..(İnternetten diyet sitelerini okumaya başladım düşünün hayatımda hiç diyet yapmayan , oturdumuydu istediğim kadar yiyen ben!)

Bu hafta yine maceralıydı bu sınıf ! Olmasa şaşardım.Bu seferde sınıfa benden önce tenefüste  bir kumru girmiş. Ayağını sıraya kıstırmış..Korkuyorlardı ..Ayağına mendil sardık..Ellerime aldım onu..

Gözleri boncuk boncuktu..Öğrenciler onu sevdiler..Herbiri fotoğrafta çekti ..Oda sanki poz verdi sonrasında bi karton kutu getirttim kantinden..bi öğrencimizin babası  53 güvercin yetiştiriyormuş.. buna da bakarız hocam dedi..

Karton kutuya yerleştirdik.. Normalde çırpınması kaçmaya çalışması gerekirdi..Ama ellerimde sessizce bekliyordu..ne güzel bi şeydi o...

Sabah işe giderken 2 kumru ayaklarımın üstüne çıktılar yine ..Tabi bu eski bir hikaye ..yazmıştım daha önce şu yazımda 

Bu arada akşam eve yorgun argın geldim tabi .. Babam köyden gelmişti.. Kardeşimle birlikte zar zor yemek yiyebildim.. enerjim kalmamıştı konuşmaya..

Yarın doğumgünüm millleeeeeeeeeeeettttttttt
41 yaşım hayırlı uğurlu gelsin....

(acil ihtiyaç var!! derslerde lazım oluyor..2012 dede 2011de de2010 da da )
TOSHIBA Satellite L50-A-1CZ 15,6 inç Core i7 4700MQ 2,4 GHz 8 GB 1 TB Notebook

Hiç yorum yok: