7 Aralık 2013 Cumartesi

DURMAYAN ŞEY : ZİHİN


Ben tam  herşeyi yoluna sokuyorum .. Düzenliyorum herşeyi dediğim anda hallaç pamuğu gibi lime lime dağılıyor yaşamım..

Neden böyle?

yazılılarımın bi kısmını okudum bi kısmı duruyor...Öğrencilerin bazıları ağlıyor , bazıları gülüyor ..seviniyor..
Öğrenciler peşimden koşuyorlar .. "efendim ?" "efendim ? " oluyor başlangıçlarım.. Benimle konuş , ilgilen ...

Halimi hatrımı sor hocam diyorlar ....

Bense yönetmelikler , tutanaklar , görevlendirmeler altında ezilmişim ..Sesim çıkamaz olmuş...

Yüzüme bakan , ilgi isteyen , bir çift laf bekleyen gözler...

Ben de ilgilenilmek istiyorum halbuki..

Öğrencilerim benden bekliyor , ben kendimden ...

Zihnim hiç susmadan çalışıyor !... Şöyle arabaya atlasam , direksiyonu elimin altında  bide enstrümental  müzik...Gitsem şöyle  deniz kenarında  ...Dalgaların olduğu bir yerlere...

Hiç yorum yok: