3 Eylül 2013 Salı

BİR KUMRU HİKAYESİ...

     2010 senesinden sonra yaşamımda garip bi şey oldu ..Adeta peşime kumrular takıldı..Evden sabah koşa koşa giderken kapıdan her sabah çıktığımda...Sınıfta ders anlatırken..Yolda alışverişe giderken 2 kumru yol boyunca bana hep eşlik etmeye başladılar...

Anlatayım bu garip hikayemi...


sınıftayım...öğrenciler "hocam hocam " diye cırlıyorlar ... "Nevar ! sessiz olun !"
- bu kumrular siz hep derse girince geliyorlar!
- saçmalamayın..
- vaalla hocam , bakın işte camdalar...
- oturun yerinize giderler birazdan...

Yok gitmiyorlar ...ders boyunca hiç çekinmeden camdan içeri adeta ders dinlediler...

Sonraki haftalarda  da  geldiler ..hatta havalar ısınıp camlarımızı açtığımızda  hiç çekinmeden öğretmen masasının üstüne badi badi yürüyerek geldiler..

Öğrenciler biraz şamata ettilersede onlarda alışıp simit ve su kabı koydular onlara..

Evden  her sabah çıktığımda  2 kuğu önümden badi badi kafalarını attıra attıra  önümden kah uçarak , kah yürüyerek hep yol aldılar...

Bu olay taaa  2013 Mayıs ayına kadar sürdü... Aşk , sevgi mutlulukla yürüyorlardı...

2013 mayıs ayında  bi sabah evden çıktığımda ayaklarımın önüne yine geldiler...Nerdeyse ayakkabıma tırmanacaklar ..Üstüne falan konuyorlar...

Koskoca İstanbulda beni mi buldunuz beee  diyerek bi tekme savurdum üstlerine doğru..Canım biraz sıkkındı...

Mayısın ilk haftasından sonra ...bir daha hiç kumru önümde dolanmadı...derse girdiğim sınıfların camına da kumru gelmedi...

Tekmeleyerek sevginin , aşkın , paylaşmanın , dostluğun, sohbetin canını mı almıştım? Benim yaşadığım bu saçma şeyi yaşayan var mı ? Ya da yorumlayabilecek?

Hiç yorum yok: